Friday, March 25, 2011

آیت الله سید احمدعلم الهدی جانوری باز مانده از عصر دایناسورها



در ایران اسلامی ، بی شک  یکی از ستون های فولادین نظام ولایی  آیت الله عظیم الشان  سید احمدعلم الهدی ، همان آیت الله معروفی که در  بیت مقام معظم رهبری شاهد فرود جبرئیل و آوردن غذا از بهشت بودند ، میباشد . این مرجع عالیقدر در گفتگوی مفصلی با خبر آنلاین اظهارات شگفتی کرده است . او از جمله گفت: که تعین رهبر به مثابه انتخاب رهبر از جانب خبرگان رهبری یعنی نظارت استطلاعی یا استصوابی نیست  . چون او ولی امر در ولایت است و در ولایت ولی امر کسی نمی تواند دخالت کند و همه بز و بزغاله محسوب میشوند .
او ادامه داد : خبرگان در واقع سگ زنجیری و نگهبان ولایت است .  اعضا آن باید گاهی دمهایشان را تکان دهند و بعد از شستن دهان و ضد عفونی کردن با شعف و شادی  کون ولایت را لیس بزنند ، آنهم چه لیس زدنی .  کسی که این لیس زدن را بهتر از همه انجام دهد به مقام رئیس خبرگان  قرار خواهد گرفت و اجازه دارد تا نه تنها باسن آن مبارک که آلت رجولیت آن را هم بمکد تا نه تنها در این دنیا موجب رحمت و عطوفت قرار گیرد بلکه در آن دنیا نیز کارش را ادامه دهد . عزتی از این بالاتر در نظام ولایت برای بنی بشری متصور نیست .
اما و اما اگر کسی بخواهد از این پایگاه در جهت فتنه و هجمه بر علیه ستون خیمه نظام استفاده کند . کمترین جریمه اش صد بار باتوم به ماتحتش فرو کردن است ، همان کاری را که در چند هفته گذشته با هاشمی رفسنجانی همان سردار شکست خورده  انجام دادیم و تمام پشم و پیله هایش را فرو ریختیم و لخت و مادرزاد در نزد خلایق سکه یک پولش کردیم . ببینید . راستی کدام نظامی قادر است به دختر آیت الله ای که خامنه ای زمانی به گرد پایش هم نمی رسید  آنهمه فحش های بدتر از ناموسی و غیر ناموسی دهد و یک روز بر جای بماند . بی شک نظام ولایت .
این آیت الله ادامه داد : روحانیت ملاک هایش ملاک ناموسی باز مانده از صدر اسلام است . روحانیت مبارز که بنده رهبری اش را به عهده داشتم باید فرآورده های ولایت فقیه را که از نقطه ای که حدث اکبر و اصغر صادر میشود مانند شراب گوارا بنوشد وگرنه روحانیت نیست ، پیاده نظام آمریکاست .  
همانطور که امام راحل فرمودند ما بعد از انقلاب اسلامی سه مرحله ولایی را در حال طی کردن میباشیم . 1 - باید ام القرای مسلمین صد در صد اسلامی شود . 2 - همه کشور های اسلامی بعد از تعبیت  محض و بی چون و چرا شیعه شوند . 3 - در آخرین مرحله که با فرو رفتن اسب امام زمان تا زانو در خون مخالفان و دگراندیشان و خردورزان میباشد ، مرحله جهانی شدن اسلام است .
موضوعی را که آیت الله عظیم الشان بارها تاکید کردند این بود که نظام ما از حمله نظامی استکبار خم به ابرو نمی آورد بلکه از بد حجابی تار و مار میشود و جامعه بعد از بی عفت شدن در کوران غرایز جنسی نیست و نابود میگردد .  او افزود : یکی از حوری های بهشتی با مانتوهای کوتاه و کفشهای پاشنه بلند و تارهای موی بیرون زده از روسری نزدیک بود که حتی او را در سال گذشته در صف انتخابات حشری کند و در همان خیابان کارش را بسازد که  خوشبختانه بعد از دستگیری و صیغه کار به خوبی و خوشی پایان یافت ، البته با مشت و شلاق .
علم الهدا این سگ هار درگاه رهبری در پایان  به امت مسلمان توصیه کرد که در موقع رفتن به حمام یا مستراح لخت و عریان نشوند تا خدای ناکرده ملائکه آنها را ببینند و همچنین از اختلاط با زنان اجتناب و لباس چسبان و سکسی مردها نپوشند چه رسد به زنها .
این مرجع عظیم الشان ادامه داد  : برای جلوگیری از انقراض نسل هر چه بیشتر صیغه و هر چه بیشتر تولید مثل کنید تا از این طریق به خود کفایی در سال جهاد اقتصادی برسیم . اگر علماء جامعه و متدینین و مقلدین رهبری این روند را ادامه دهند و سوراخ دخول را با این همه فوت و فن که در رساله های دایناسورهای عصر حاضر آمده است گم نکنند . بی شک وجود اقدس رهبری ما را به بهشت خواهند برد . اما در این مسیر پر فراز و فرود شرط اول اینست که عقل ها را از کله خود خالی و در آن پشکل رهبری را بریزیم  تا باشد که رستگار ابدی گردیم .

No comments:

Post a Comment