Monday, April 29, 2013

این مانکن نیمه برهنه استرالیایی خبرنگار پرس تی وی است



جمهوری اسلامی برای اینکه به اهداف خود برسد از همه ابزار ها بهره میبرد و نرمها و اخلاقیاتی که  خودش بر روی آن اصرار میورزد و قال و قیل به راه می اندازد به زیر پا لگدکوب میکند .
این  رژیم  که در خیابانها دختران بی گناه ایرانی را به خاطر یک تار مو  بازداشت و شکنجه میکند و دستور داده که حتی مانکن ها را از مغازه جمع و فرمان قتل گلشیفته و بریدن پستانهایش را داده است ، در خارج کشور اما پوست می اندازد و مدره میشود  و دستورات فقهی و احکام و بقول خودش شئونات اسلامی را زیر پا می گذارد . 
در بعد سیاسی نیز رژیم جمهوری اسلامی با همه شعر و شعارهایی که در جهت مرگ این و آن میدهد همین رویه را بکار میبرد و در پنهان بده و بستان با آنها دارد .
دورویی و منافق بازی تو گویی در ذات این نظام نهفته است و هدف هر وسیله ای را برای بقای حکومت توجیه میکند . 

به گزارش عصرایران برخی رسانه های استرالیایی همزمان با آغاز به کار " ادوینا گریس استوری" خبرنگار اهل شهر سیدنی استرالیا در شبکه پرس تی وی شغل سابق وی را مورد توجه قرار داده و حجاب او به هنگام تهیه گزارشهای شبکه خبری پر س تی وی را مغایر با زندگی شخصی او دانستند.

برخی رسانه های استرالیایی از جمله وب سایت " wexnews" با انتشار گزارشی نوشت: خانم استوری که هم اکنون آزادانه از داخل استرالیا برای شبکه پرس تی وی گزار ش تهیه می کند و برای مثال در یکی از گزارش های خود " جان هوارد" نخست وزیر سابق و فرماندهان نظامی استرالیا را به ارتکاب جنایت جنگی متهم می کند؛ پیشتر به شغل مدلی اشتغال داشته و عکس های آنچنانی اش در مجلات و فضای مجازی موجود است.

wexnews در گزارشی انتقادی با انتشار عکس هایی از خانم " ادوینا گریس استوری" که با شئونات اسلامی مغایر است ، نوشت که قطعا همین خبرنگار با این سرو وضع نمی تواند به ایران تحت حاکمیت جمهوری اسلامی برود .