Monday, December 07, 2015

شعار دروغه دروغه در سخنرانی آخوند روحانی به مناسبت 16 آذر




 قبل از حضور روحانی در دانشگاه شریف،  مراسم مداحی  برگزار شد 
روحانی در این سخنرانی  به وضعیت سرکوب و فضای رعب و وحشت در زیر سلطه حاکمیت ولایت فقیه یاد کرد و گفت که دوره ای بود که حتی کسی جرئت نداشت بگوید روز 16 آذر و جنبش دانشجویی  . سران نظام از این کلمه  میترسیدند و به لرزه می افتادند 
او گفت :  از شما می‌پرسم آیا سال 90 ، 91 و 92 برای 16 آذر می‌توانستیم به این راحتی اجتماع داشته باشید؟ حالا که سال 93 و 94 است همه دنبال 16 آذر هستند. یک زمانی بود که کسی جرات نمی‌کرد بگوید جنبش دانشجویی.
 اگر از لحاظ شاخص دانشگاه 94 با 91 فرق نکرده باشد حتما ما به عنوان دولت یازدهم محکوم هستیم. البته ممکن است با حد مطلوب فاصله داشته باشیم و برخی از نقدها که می‌شود درست است.
ما به نقطه مطلوب چه در اقتصاد و چه در سلامت که آمارها نشان می‌دهد مردم راضی هستند به نقطه مطلوب نرسیده‌ایم.
او به طرز مضحک و خنده داری  ادامه داد  اینکه برخی می‌گویند در ایران مقامات بر دو دسته انتخابی و انتصابی هستند را تهمت دانست و گفت: همه مقامات در ایران یا مستقیم با آرای ملت و یا غیرمستقیم انتخاب می‌شوند.

وی در باره سلاح های راهبردی و هزینه بودجه های مملکتی که اکثریت آن در زیر فقر بسر می برند افزود:  این دولت در طول دو سال در بنیه دفاعی در سلاح‌های راهبردی کاری که انجام داده به اندازه 10 سال قبل بوده است. پس معنایش این نیست که ما داریم مذاکره می‌کنیم، بنیه دفاعی‌مان را قوی نکنیم و هیچ وقت به فکر جنگ نباشیم.

روحانی با بیان اینکه جنگ وقتی رخ نمی‌دهد که ما صددرصد آماده باشیم و گرنه جنگ بر ما تحمیل می‌شود، گفت: ما همزمان با پیروزی در مذاکرات برجام مهم‌ترین موشک‌مان را آزمایش کردیم و شما این را مشاهده کردید.

ما فضای امن می خواهیم نه فضای امنیتی باشد ممکن است ! هنوز هم فضا امنیتی باشد من نمی پسندم
 او با ارائه آمار ساختگی و دروغین در حالی که گرسنگی بیداد می کند و کارد به استخوان مردم رسیده است اظهار داشت :  آغاز این دولت تورم نقطه به نقطه 45 درصد بود امروز تورم در حال تک رقمی‌شدن است یعنی 36 واحد درصد در ظرف دو سال کاهش تورم داریم.
 در سال 91 ما در عمق رکود بودیم در سال 92 به منهای 1.9 رساندیم. در سال 93 رشد اقتصاد مثبت 3 شد.امسال سال سختی است و ممکن است آمار از لحاظ اقتصادی پایین باشد ولی مثبت خواهد بود.
همچنین در بخشی از صحبت‌ها اظهار کرد: مسیر دولت در وزارت علوم تغییر نکرده است و از فرجی دانا تا فرهادی نباید فرقی بکند. عده‌ای از دانشجویان شعار «مرگ بر فتنه‌گر» ‌سر دادند و عده‌ای با شعار «یا حسین، میرحسین» و «روحانی دوستت داریم» به حمایت از رئیس‌جمهور پرداختند.

روحانی حتی یک کلمه همه در باره  دستگیری های شاعران و نویسندگان و رشد تصاعدی شکنجه و اعدام سخن نگفت .
در این سخنرانی پلاکاردی دیده نمی شد  در پایان مراسم هم ساندیس خورهای دانشجو شعار مرگ بر فتنه گر و بسیجی واقعی همت بود و باکری سر دادند .