Saturday, January 09, 2016

خامنه‌ای: خبرگان بعد از مرگ من ، رهبری انتخاب کند که جلوی دژمن بایستد




رهبر جمهوری اسلامی امروز در دیدار سالانه اش با گروهی از مردم قم از انتخاب آخوندی دیگر بعد از او سخن راند و دوباره خبر مرگش را ورد زبانها ساخت .

خامنه ای مثل همیشه ترجیع بند همیشگی دژمن را برای سرپوش گذاشتن تضادها و توجیه سرکوبها بکار برد و اظهار داشت ، فعالیت های جبهه وسیع دشمن در انتخابات سال  88 از ابتکارات آنها علیه انقلاب اسلامی بوده است . 
رهبر جمهوری اسلامی جمعیت چند میلیونی مردم به جان آمده در خیزش سال 88 را اقلیتی اندک شمرد که سرنخشان در دست آمریکا بوده است . 
او  گفت که مخالفان نظام  در پی انقلابی رنگی بوده اند .
خامنه ای در همان ایام در سخنرانی معروفش میلیونها مردمی را که به خیابانها آمده بودند « میکروب » نامیده بود .

خامنه ای : «مجلس خبرگان بناست آن روزی که رهبر فعلی نباشد یا رهبر نباشد آن‌وقت آن‌ها رهبری را انتخاب کنند که جلوی هجمه دشمن بایستد، شجاعت نشان بدهد، راه امام را ادامه بدهد.»

رهبر جمهوری اسلامی در ادامه سخنانش درباره فعالیت‌های "جبهه وسیع دشمن" در سال‌های گذشته گفت: «این کارهای سال ۸۸ از ابتکارات جدید آنها علیه انقلاب بود. به بهانه انتخاب یک دولتی که مورد قبول آمریکا نیست، آن اقلیتی را که رأی نیاورده بکشند در خیابان و یک رنگی به آنها بدهند و کمکشان کنند؛ آمدند اینجا هم انجام بدهند و نتوانستند. این، انقلاب رنگی بود، کودتای رنگی ناموفق».

خامنه‌ای روز شنبه گفت: همه در انتخابات شرکت کنند؛ حتی کسانی که نظام را قبول ندارند برای حفظ اعتبار کشور شرکت کنند. ممکن است کسی بنده را قبول نداشته باشد، اما شرکت کند. انتخابات مال رهبری نیست، برای ایران اسلامی است؛ برای این است که ماندگاری کشور تأمین بشود و کشور در حصار امنیت کامل باقی بماند