Tuesday, January 05, 2016

نیروهای ملی مذهبی باز هم رد صلاحیت شدند




با آنکه دبیرکل نهضت آزادی ایران ابراهیم یزدی ، در روند سیاست های خائنانه اش باز هم مردم را در چارچوب نظام جمهوری اسلامی و بقای آخوندها به حضور فعال در انتخابات دعوت کرده بود . اما  خبرگزاری میزان گزارش داده است  که  هیئت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی اعضای نهضت‌ آزادی‌ایران و چهره‌های ملی-مذهبی را رد صلاحیت کردند .

 بنا به این گزارش، هیأت‌های اجرائی انتخابات در شهرهای مختلف، امروز سه‌شنبه ۱۵ دی، پس از پایان مهلت بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس دهم چهره‌های منتسب به جریان روشنفکری دینی را در شهرهای مختلف از جمله تبریز، مشهد و لاهیجان رد صلاحیت کردند.
غفار فرزدی و هادی هادی‌زاده از اعضای شورای مرکزی نهضت ‌آزادی‌ ایران و محمدحسین غفارزاده، علی فرید یحیایی و حمید کریم حدیثی، از چهره‌های ملی – مذهبی در شهرهای تبریز و لاهیجان، جزو فهرست ردصلاحیت‌‌شدگان هیأت اجرایی هستند .
نهضت آزادی از آغاز روی کار آمدن جمهوری اسلامی بارها و بارها با خفت و خواری سعی کرده است در انتخابات مختلف کاندیدا معرفی کند اما هر بار صلاحیت آنها مورد تایید قرار نگرفت و  دست از پا درازتر بر گشته است ، و جالب اینجاست که هرگز هم این یار غار آیت الله خمینی و خایه مال نظام آخوندها  از رو نرفته است .
.