Sunday, July 23, 2017

اندازه آلت تناسلی در بهشت و فرج حوریان



اندازه آلت تناسلی در بهشت و فرج حوریان

این دانشمندان و فلاسفه جهان اسلام گاهی به حل معادلاتی بغرنج و بسیار پیچیده می پردازند که مغز انسان از شنیدن آنها دود می کند
* * *
بخوانید و تکثیر کنید
اندازه آلت تناسلی در بهشت
سئوال : آیا در بهشت انسانها دارای الت تناسلی میباشند چون در قران امده که خداوند به انسانها حوریه میدهد و اگر انسانها دارای الت تناسلی باشند امکان داشتن ادرار و مدفوع هم هست و یا خیر؟
آلت تناسلی انسانها در بهشت چه اندازه می باشد
الحمدلله،

انسانها در بهشت به همان صورتی نیستند که در دنیا بودند( و انسانهای نقص عضو ،بهبود می یابند) و در ظاهری زیباتر خواهند شد و حتی در احادیث صحیح آمده است که قد آنها به مانند پدرشان آدم علیه السلام تا سی متر خواهد شد.
عَنْ أَبِی هُرَیْرَةَ رضی الله عنه عَنِ النَّبِیِّ صلی الله علیه وسلم قَالَ: «خَلَقَ اللَّهُ آدَمَ وَطُولُهُ سِتُّونَ ذِرَاعًا، ثُمَّ قَالَ: اذْهَبْ فَسَلِّمْ عَلَی أُولَئکَ مِنَ الْمَلائکَةِ فَاسْتَمِعْ مَا یُحَیُّونَکَ، تَحِیَّتُکَ وَتَحِیَّةُ ذُرِّیَّتِکَ، فَقَالَ: السَّلامُ عَلَیْکُمْ، فَقَالُوا: السَّلامُ عَلَیْکَ وَرَحْمَةُ اللَّهِ، فَزَادُوهُ: وَرَحْمَةُ اللَّهِ، فَکُلُّ مَنْ یَدْخُلُ الْجَنَّةَ عَلَی صُورَةِ آدَمَ، فَلَمْ یَزَلِ الْخَلْقُ یَنْقُصُ حَتَّی الانَ». (بخاری:3326) ومسلم ( 7092 )

یعنی: ابوهریره رضی الله عنه می گوید: نبی اکرم صلی الله علیه وسلم فرمود: «خداوند، آدم را آفرید که قامتش، شصت ذراع بود. سپس به او گفت: برو و به آن جمع از فرشتگان، سلام بده و بشنو که چه جوابی به تو می دهند. این، سلام تو و سلام فرزندان تو خواهد بود. آدم (نزد آنها رفت و) گفت: السلام علیکم. فرشتگان گفتند: السلام علیک و رحمة الله. و جملة «و رحمة الله» را به آن، افزودند. پس تمام کسانی که وارد بهشت می شوند، به شکل آدم خواهند بود. (خصوصیات آدم را خواهند داشت) و مردم از آن زمان تا کنون، در حال کوتاه شدن هستند».
( اندازه آلت تناسلی با قامت شصت ذرع را دانشمندان جهان اسلام در حال بر رسی می باشند )

و اما داشتن آلت تناسلی در بهشت به معنای ادرار یا مدفوع کردن نیست زیرا بهشتیان در آنجا نه ادرار و نه مدفوع نمی کنند.و نمی خوابند و نمی میرند و مریض نمی شوند.و زنان دچار حیض و قاعدگی و یا نفاس نمی شوند.

ابن عقیل می گوید:" اثبات نشده است که انسان در بهشت برای وی مقعد خلق شود"( "المنتظم" (9/22( .).

مجاهد در تفسیر "لَهُمْ فِیهَا أَزْوَاجٌ مُّطَهَّرَةٌ " می گوید:منظور از ازواج مطهره،یعنی پاک از حیض و ادرار و مدفوع و منی و زایمان و آب دهان (تف) "{منبع:اسلام سوال جواب}

در روایت مسلم آمده است که پرسیدند: پس غذایی که خورده‌اند چه می‌شود؟ فرمود: «به آروغ و ترشحات خوشبو تبدیل می‌شود و حمد و تسبیح به آنها الهام می‌گردد».

بنابراین انسانها در بهشت نه ادرار و نه مدفوع نمی کنند.

منبع - سایت جامع فتاوای اهل سنت و جماعت