Wednesday, November 20, 2019

دشمن را عقب زدیم اما چگونه؟



دشمن را عقب زدیم اما چگونه؟
در تاریخ معاصر کمتر دیکتاتوری دیده شده است مردمی را که علیه فقر و گرانی اعتراض مسالمت آمیز کرده اند مانند آیت الله خامنه ای به گلوله ببندد و آنها را به خشونت بکشاند. آمار کشته ها در چند روز اخیر دست کم از 136 نفر هم گذشته است.
رهبر جمهوری مقدس اسلامی که انگار هفت خوان رستم را فتح کرده است در سخنرانی اخیرش گفته است که ما دشمن را عقب زدیم؟
معنی دشمن هم که اظهرمن الشمس است؟ مردم بی دفاع.
براستی این مردم چه گناهی کرده اند و چه شعاری میدادند که اینچنین مورد خشم و غضب نایب امام زمان قرار گرفتند!؟ 
 نمونه هایی از شعارهای مردم:
مرگ بر دیکتاتور
روحانی حیا کن مملکت را رها کن
رضاشاه روحت شاد
آسید علی ببخشید، دیگه باید بلند شید
بنزین گران‌تر شده، فقیر فقیرتر شده
پول نفت گم شده خرج فلسطین شده
مرگ بر گرانی
نترسید نترسید ما همه با هم هستیم
نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران


طبعا این شعارها شعار اشرار و آشوبگر  نیست بلکه فریاد مردم به جان آمده ایست که از فقر و ستم به ستوه آمده اند و رهبر جمهوری اسلامی مانند هر دیکتاتور دیگری آسمان و ریسمان را به هم می بافد تا آنها را مجرم بنامد و کشتار سبعانه اش را توجیه کند.
آیت الله خمینی هم با همین ترفندها و در حالی که اقتصاد را مال خر می دانست  با وعده آب و برق مجانی مانند دوالپا بر گرده مردم سوار شد او در سخنرانی مشهور و مضحکش فریاد میکشید:

 دلخوش نباشيد که فقط برايتان مسکن بسازيم ، ما آب وبرق و اتوبوس را مجانی ميکنيم. روحيات شما را پرورش ميدهيم ، هم دنيا را آباد ميکنيم وهم آخرت شما را.

هنوز مدتی نگذشت که همین امامی که عکسش در ماه دیده میشد از این رو به آن رو شد و این سخنان را ایراد کرد:
اگر ما از اول که رژیم فاسد را شکستیم و این سد بسیار فاسد را خراب کردیم، به طور انقلابی عمل کرده بودیم، قلم تمام مطبوعات را شکسته بودیم و تمام مجلات فاسد و مطبوعات فاسد را تعطیل کرده بودیم و روسای آنها را به محاکمه کشیده بودیم و حزب‌های فاسد را ممنوع اعلام کرده بودیم و روسای آنها را به سزای خودشان رسانده بودیم و چوبه‌های دار را در میدان‌های بزرگ برپا کرده بودیم و مفسدین و فاسدین را درو کرده بودیم، این زحمت‌ها پیش نمی‌آمد.

اما آیا خامنه ای آنطور که ادعا کرده است در قلمرو سیاسی دشمن ( ملت ایران ) را عقب زده است قادر است در زمینه اقتصادی دشمن را با اینهمه دزدها و اختلاس چی ها و عناصر آدمکش که دستپروده خودش می باشند عقب بزند!؟
جواب مشخص است هرگز. چرا که مسبب این همه فقر و گرسنگی و بیکاری و فرار میلیونها ایرانی خود این نظام مقدس ! است و جز با براندازی تام و تمام این رژیم راه برای دموکراسی و عدالت اجتماعی و رفاه اقتصادی باز نخواهد شد.

این اعتراضات اگر چه با وحشیانه ترین شکلی سرکوب میشود اما ادامه خواهد یافت و هر بار به فاز بالا و بلندتری عروج می کند و روزی خواهد رسید که دیگر مردم خیابانها را ترک نخواهند کرد و آنگاه دیکتاتور مانند همه دیکتاتورهای دیگر به شکلی حقیرانه عقب نشینی و دستهایش را بالا خواهد برد و یا در چنگالهای همین مردم مانند قذافی و ... گرفتار خواهد شد.






No comments:

Post a Comment