Tuesday, November 16, 2010

هدفمند کردن یارانه ها


اقتصاد مال خر است

طرح هدفمندی یارانه ها هم عجب مصیبتی شده است . اینهمه نیروهای انتطامی در 2000 نقطه در محدوده 375 محله تهران ، بسیجی ها ، نیروهای اطلاعاتی و امنیتی ،  و دهها کوفت و زهر مار دیگر ، انهم برای چه ، برای طرح هدفمندکردن  یارانه ها 
آخر مرد حسابی ، برای اجرای یک طرح اقتصادی که اینهمه قشون نظامی   لازم نیست . ما که میدانیم از آتشی که بر پا کرده اید گرمایی بر نمی خیزد بلکه دودش چشمها را کور میکند . حال بگویید که 170 رسانه علیه این هدفمند کردن تبلیغ می کنند و می خواهند دل مردم را خالی کنند . دشمنان اسلام از رشد اقتصادی ام القرای مسلمین جهان  وحشت میکنند و در صدد خاک پاشیدن در چشم مردم میباشند . فتنه اقتصادی بعد از شکست فتنه سیاسی از پوسته اش سر در آورده است تا جنگ نرم دیگری را به راه بیندازد .
شما را چه به برنامه های اقتصادی ، بهتر است همان در اندرونی در باره بول و استبرا و نحوه پاگذاشتن به مستراح و غسل جنابت و آداب شب زفاف بحث کنید . 


 مردم خوب میدانند  از ولایتی که شالوده اش بر خون و تاراج نفت بنا شده است دودی بر نمی خیزد .
 رژیمی که با گلوله جواب درخواست مسالمت آمیز مردم را میدهد ، روز و شب شکنجه و اعدام میکند و به فردای خود امیدوار نیست چگونه میتواند طرحی چنین عظیم را پیاده کند . طرحی که با همه الفاظ دهان پر کن هدفی جز دست دراز کردن بر نان بخور و نمیر مردم و غارت و چپاول بیشتر ندارد .  
دولتهای گذشته هم خواستند تا برنامه های درازمدت ، میان مدت و کوتاه مدت را در جهت اقتصادی ازنوع صدر اسلام پیاده کنند اما نتیجه نشان داد که آنها آب در هاون می کوبیدند . رژیمی که از فردای خود خبر ندارد و در گرداب بحرانهای مرگ آور دست و پا میزند  چگونه میتواند  برنامه های اقتصادی را اجرا کند . 
اقتصاد ایران تک پایه است و تکپایه اش نیز بر زمینه ای از جادو و جنبل و خرافات مذهبی ایستاده است . هر راه برون رفت بسوی اقتصادی مردمی در ایران از کانال سیاست میگذرد یعنی سرنگونی تام و تمام .
 در  چارچوب دیکتاتوری نظرات خوشبینانه در مورد رشد اقتصادی و بهبود زندگی مردم پوچ و بیفایده است . تنها اقتصاد دانان خرفت و کسانی که پایشان در باتلاق ولایت گیر کرده است آن را توچیه میکنند .
 مطمئن باشید آنهایی که اکنون در دفاع از این طرح دایره و تنبک میزنند بعد از چند صباحی  زینب و کلثوم خوانی خواهند کرد .  ما از ابتدای بروی کار آمدن حکومت اسلامی گفتیم که  « نر » است و پاچه خواران نظام گفتند بدوش و این جماعت با دوشیدن این گاو نر تنها آلت تناسلی اش را راست کردند و در آنجای خود فرو کردند . در سیستم ولایت مطلقه فقیه  چپ و راستش فرق نمی کند آنها دو لبه یک شمشیر هستند که قلب مردم را نشانه گرفته اند .  
  
نیم نگاهی به اوضاعی سیاسی - اجتماعی کشور بکنید ،  وحشت و تنش سراسر ایران را فرا گرفته است  . این فضای روانی و افزایش قیمت ها مردم را آزار میدهد . مردمی که در روز روشن دیدند که آنها را خس و خاشاک و میکرب لقب دادند .   بهای خانه تا 40 درصد افزایش یافته است .  قیمت یک کیلو گوشت به 17000 تومان رسیده است و قیمت آب و برق و بدتر از همه  نان که با بالا رفتن قیمت آن در این وضعیت انفجاری شورشهای پیاپی را بدنبال خواهد داشت .
در ایران هر تغیر اقتصادی با سیاست گره میخورد برای همین جمهوری اسلامی می ترسد و دستگاه های امنیتی و نیروهای مسلح و دهها ارگان سرکوب را به شهر ها گسیل میکند . این برنامه ها و طرحهای دهان پرکن نتیجه ندارد بلکه نتیجه ای معکوس به بار می آورد و مانند یک قانون عام در کشورهایی که نظام دیکتاتوری دارند به شورش منجر میشود . 
بگذار اقتصاد دانان پرو احمدی نژاد از تغییر سیاست های پولی  و پیش گرفتن سیاستهای انبساط شدید مالی صحبت کنند  و تز بانک جهانی و صندوق بین المللی پول را که در رشد اقتصادی بالا ، تورم کم ، نظام تامین اجتماعی کار آمد و فراگیر و ...  متبلور میشوند را در دستور کار خود قرار دهند ، اما  نظام ولایت فقیه بطور ماهوی یعنی عقب ماندگی تاریخی  نمی تواند در مسیر  اقتصاد وابسته حتی مانند دوران شاه بنیادهایش را پی ریزی کند  .
 تعدیل اقتصادی حتی از توع کلاسیک آن در ایران با آخوندهای عصر حجرامکان ندارد اگر پینوشه دیکتاتور توانست با کودتا در شیلی این مسیر وابستگی را با کشت و کشتار طی کند دلیلش اینست که حداقل همخوانی با آمریکا و دیگر متحدانش را داشت  .  


درد این رژیم علاج پذیر نیست آنها اگر هزار آمپول به باسن مبارک خود بزنند  واکسینه نخواهند شد . میکربهای مرگبار در اندامشان نفوذ کردند و با خیزش مردم  مرگی محتوم آنها را در انتظار میکشد . 

No comments:

Post a Comment