Tuesday, November 23, 2010

زنان بی روسری در ام القرای جهان اسلام

یک نیم نگاهی به عکس فوق بیندازید ، چه فکر می کنید .  حتمن شما هم مثل بنده حدس خواهید زد که نقطه ای در آن سر دنیا یعنی لس آنجلس  یا آمستردام باشد ، و دو ضعیفه بی روسری و شکل و شمایلی که هر جنس نرینه را به خود جلب میکند ، ایستاده اند تا با طلسم و جادوی زنانه که ریز و درشتش در هر توضیح المسائلی آمده است ،  مسلمانی را شکار کنند .
اما شما اشتباه میکنید ، آنجا نه نیویورک است و نه استکهلم ، آن نقطه سوق الجیشی که آن زنان لخت و پاپتی ایستاده اند ،  ام القرای جهان اسلام یعنی ناف تهران میباشد که غرفه داران چینی نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموع های خودرو بر پا کرده اند و تذکرات علمای اعلام و حجج اسلام را نادیده گرفتند و چند روز است که با موهای افشان بر شانه و گردنهای لخت ایستاده اند و احکام شرعی را به دیده تمسخر میگیرند .
بیخود نیست که دیگر جوانان از مسجد روی میگردانند ، با آفتابه به دارالخلا نمی روند ، غسل جنابت انجام نمی دهند و 24 ساعت در کوچه پسکوچه های اینترنتی  دنبال نباید ها میگردند .
آقایان ! جنگ سایبری از جنگ هشت ساله ایران و عراق صد برابر مهلک تر است . در آن جنگ نامقدس صدام تنها به خاک ما تجاوز میکرد و ما هم در جواب در زندانها به محاربین خدا و مخالفان با فاطمه زهرا مقابله به مثل یعنی تجاوز می کردیم ... ولی اکنون دشمن به درون قلب و روح امت  دارد رخته میکند و با هیچ سلاحی نمی توان آنها را تکه پاره کرد .  
بجنبید فردا دیر است .  جلوی این سنگ اندازی در راه ظهور مهدی موعود (عج) را بگیرید . من در چشم انداز روزهای سیاهی را می بینم .
فردا حرامسرای شما را تسخیر خواهند کرد ، تعدد زوجات را ممنوع خواهند کرد ، بساط موسیقی راه خواهند انداخت و نعوذ بالله مسجد های شما را تبدیل به شرابخانه خواهند کرد  و آنگاه نه از دست امام غایب و نه از دست  یکصد و بیست و چهار هزار پیغمبر و خدای لم یلد و لم یولد کاری بر نمی آید . 
شما که هر خبرنگار خارجی را تا دری به تخته میخورد دستگیر میکنید و اتهام جاسوس به آنها میزنید چگونه  این لخت و پتی های چینی را در روبروی مردهای مسلمان میگذارید کون بجنبانند و فتنه بپا کنند . اینها عامل نفوذی سکولاریسم جهانی میباشند . تکنولوژی شان به سرشان بخورد . ما قطعات و لوازم و مجموع های خودرو را میخواهیم چه کار کنیم ، تحریر الوسیله امام برای ما کافی است . آنها ناخن تیز کرده اند تا دین ایمان ما را لگد مال کنند . بدهید اینها را تا گردن در خاک فرو کنند و سنگسار کنند تا درس عبرتی برای چین کمونیست باشد تا با آبروی اسلام و مسلمین اینگونه بازی نکند .

آقای جنتی ،  آقای خاتمی ، ائمه جماعات موقت تهران !؟ شما که دوست و یار غار من و طلای 24 عیارید  رک و راست میگویم بهتر است با مادر خود زنا کنید تا بگذارید یک ثانیه بیشتر آن ضعیفه ها بی روسری در قلب میهن اسلامی بگردند . آخر شما که برای شتری تا شاشش را از پسش میکند هزار خطبه میخوانید چرا سکوت پیشه کرده اید . ما که در احکام شرعی شوخی باهم نداریم ، این آتش عبا و عمامه شما را نیز خواهد گرفت .

  خدا لعنت کند بر کسی که زنگوله در پای تابوت ما بسته است و  این کک را در تنبان امت اسلامی انداخته است  ککی که آنجای ما را دچار سوزش کرده است  و از آخرین کرم های ضد سوزش هم کاری ساخته نیست . 
                                                                        ***
هم اکنون خبر رسیده است که هوای تهران بر اثر این اهانت به مقدسات به مرز اضطرار رسیده است . بجنبید ... بجنبید ... زنگهای خطر را به صدا در آورید . اینها همه از علائم ظهور ... نماز وحشت بخوانید ...نماز وحشت بخوانید ...


No comments:

Post a Comment