Wednesday, November 24, 2010

تبریک تبرک - پرفسور هاوکینز بعد از خواندن بحارالانوار مسلمان شد

این روزها دوباره نامه نگاری های آیت الله بروجردی با آلبرت انیشتین نقل هر مجلسی گشته است . گفته اند که انیشتین در آخرین رساله خود تحت عنوان : Die Erkla- Von  Albert Einsten  که در سال 1954 در آمریکا و به زبان آلمانی نوشته است  از آیت الله بروجردی قدردانی کرده است که کتاب بحارالانوار مجلسی را به او معرفی کرده است . 
حجت الاسلام انیشتین از همین کتاب بود که به راز و رمز معراج پیغمبر اسلام پی برد و فرمول ریاضی معاد جسمانی را که صد و هشتاد درجه عکس فرمول نسبیت ماده و انرژی میباشد نوشته است  یعنی  E= M C2 که به M=EC2 تغیر یافته است . 
بر این اساس اگر بدن ما تبدیل به انرژی شده باشد میتواند دوباره در روز محشر به بدن خود باز گردد .


گفته میشود که این سخن حضرت محمد اثر شگفتی روی انیشتین داشته اشت .  سئوالی که مطرح است این میباشد که آیا در زمان پیغمبر اسلام برق وجود داشته است  یا هرگز این کلمه به گوش حضرت رسیده بود که گفت : « هرکس از دسترنج خود بخورد مانند برق از پل صراط خواهد گذشت .
  توماس ادیسون نیز که علم لدنی او زبانزد عام و خاص است این جمله را بعد از خواندن توضیح المسائل آیت الله مجلسی نقل کرده است .
ناپلئون بناپارت هم میخواست که نظامی بر اساس اصول قرآن مجید پیاده کند . 


اما آخرین خبر حاکی از این بود که پرفسور هاوکینز که یکی از مشهورترین فیزیکدان متخصص کیهان شناسی ، و جاذبه کوانتومی وسیاهچاله های فضایی معاصر میباشد ، مانند آلبرت انیشتین با آیت الله بروجردی با آیت الله العظمی روحانی مدظله العالی برجسته ترین مجتهد عصر حاضر و ملاحسنی   نامه نگاری های محرمانه دارد . محتوای این نامه نگاری ها تا آنجا که از گوشه و کنار درز کرده است در باره سوار شدن زن بر موتور و دوچرخه که مهییج و شهوت انگیز میباشد  و اشکال مانتوهای محرک و لواط  و دیگر احکام شرعی میباشد .
سخنگوی حوزه علمیه گفته است : ما بر آنیم تا در این آخر عمری به این پرفسور ملحد کمکی کرده باشیم که حداقل از پل صراط بی دغدغه عبور کند . او همچنین ادامه داد :  بر این اساس سخنرانی های ملا حسنی را در نمازهای جمعه علی الخصوص در باره زنای محصنه و مقایسه زن با اتوبوس را برای او به زبان عربی ایمیل کرده ایم .



No comments:

Post a Comment