Friday, November 26, 2010

دعای توسل در مقابله با زلزله



حسین باقری ، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور خبر داد که با حوزه علمیه برای به کار گیری نقش معنویت در کاهش بلایای طبیعی استفاده خواهیم کرد و در مرحله اول با حوزه های علمیه قم ، مشهد ، اصفهان و شیراز تفاهمنامه امضا خواهیم کرد . 
 البته او ریز قضایا را توضیح نداد ، احتیاجی هم نبود تا به تشریح آن بپردازد . خود آخوند ها فوت و فن کارها را بهتر از همه میدانند .
در این مملکت اسلامی برای آمدن باران از قول رئیس جمهورش ، دعای باران  میخوانند . علت زلزله را بدحجابی میدانند . گرانی را غضب الهی  قلمداد میکنند . دانشگاه آزاد را خدا آزاد میکند . دیگر ما چه نیازی به تکنولوژی مدرن برای جلوگیری از حوادث غیرمترقبه داریم . 
ما به آیات قرآن و دعای توسل بسنده می کنیم  تا مانند انسانهای اولیه که از ترس رعد و برق و سیل و توفان فرزندان خود را قربانی میکردند و خشم خدایان را خاموش میکردند .  ما نیز خشم الله را که بر اثر بدحجابی شراره میکشد  با شلاق و شکنجه و اعدام در ملاء عام فرو مینشانیم . 
هنوز بازماندگان زلزله های سالهای گذشته سرپناهی برای خود ندارند و از فرط گرسنگی  کلیه و حتی فرزندان خود را می فروشند . دختران به تن فروشی روی می آورند اما رئیس جمهوری که هاله شیطانی بر سرش می گردد  و روز و شب مانند کیسه گردو کرکر میکند  از کمک های میلیونی برای ونزوئلا و حزب الله لبنان و دیگر کشورها سخن میراند ولی از بودجه ای که برای زلزله  اختصاص داده اند دم بر نمی آورد  بلکه  کمک های مردمی را نیز غارت میکنند .

امت اسلام به کف بین و رمال و فال گیر و دعا خوان و آخوند و قاپ باز نیاز دارد نه تکنولاژی .
 شاید جلوی بلایای طبیعی را با خواندن آیات قرآن و دعای ندبه و زنجیر و قمه زدن شود گرفت اما  خیزش مردمی  که از ظلم و ستم شما به جان آمده اند و کاسه صبرشان لبریز شده است را نمی توانید با هیچ دعا و دخیلی سد کنید . زلزله ای که عمود نظام ولایی را بر سر خامنه ای و اوباشان حلقه بگوشش خراب خواهد کرد . تمامی علائم مادی و معنوی از این زلزله خبر میدهد . نیرویی که در جهان کسی را یارای ایستادگی در برابر آن نیست . همان نیروی مردم که مسالمت آمیز و با دستهای خالی به خیابان آمدند و شما به سینه هایشان گلوله بسته اید .

No comments:

Post a Comment