Sunday, November 07, 2010

چُسناله های سید حسن نصرالله درتوهین به مردم ایران




سید حسن نصرالله غلام حلقه به گوش خامنه ای  که از پول به غارت رفته مردم ایران فربه شده است در سخنرانی اخیرش به میلیونها مردم ایران که در خیابانها شعار مرگ بر خامنه ای سر داده بودند توهین کرد و برای اربابش دم تکان داد آنهم چه دم تکان دادنی .
 او گفت : « در ایران چیزی بنام تمدن پارسی ، ایرانی وجود ندارد آنچه وجود دارد تمدن اسلامی است . آنچه در ایران وجود دارد دین حضرت محمد است ، موسس جمهوری اسلامی یک عرب فرزند عرب است ، رهبر امروز جمهوری اسلامی ، امام خامنه ای یک سید قریش از هاشم ، فرزند رسول خدا ، فرزند علی بن ابی طالب ، فاطمه زهرا و عرب هستند . در چند هفته اخیر بعضی از آنها در ایران به دنبال سقوط نظام اسلامی بودند ولی من تاکید میکنم که ایران به برکت وجود رهبری امام خامنه ای از این دشواری بسلامت بیرون آمده است  »  .
این که رژیم اسلامی  در ایران کثافات بجای مانده از اعراب قبیله ای از زمان پیغمبر اسلام میباشند درست است . از اینکه این متجاوزان  به نابودی تمدن ایرانی بر خاسته اند درست ، اما اینکه کشتی توفانزده نظام ولایت به ساحل امن رسیده است غلط زیادی میفرمائید .

آقای سید حسن ! ،  تو که خودت را نیمچه انقلابی قلمداد میکنی آیا میدانی این دلارهایی که گونی گونی توسط سگهای با قلاده و بدون قلاده به دستت میرسد . از دسترنج کلیه فروشها  ، از تطاول مردمی که در خیابان می خوابند و زمستانها ده تا ده تا درهمین تهران از سرما جان می سپارند ، از غارت نفت و خون سهراب و نداها میباشد .

در کجای جهان راهپیمایی مسالمت آمیز مردم را اینگونه ددمنشانه به خون میکشند . آیا  تو که مدعی مبارزه با صهیونیست هستی هرگز شنیده ای که دولت اسرائیل تظاهرات مردم خود را به خاک و خون بکشد ، نه تنها به خاک و خون نمی کشد که دیوار دفاعی برای حمایت آنها تشکیل میدهد  ، اسرائیلی که در برابر فلسطینی ها تمام قوانین حقوق بشر را زیر پا میگذارد اما در برابر ملت خود پایش را به عقب میکشد و احترام آن را حفظ میکند . 
این تنها حکومت اسلامی است که بدتر از هر حیوان درنده ای  با مردم خود اینگونه بر خورد میکند . سر زندانیان بیگناه  را در کاسه توالت میگذارد ، تجاوز  اعدام و سنگسار میکند و مزدوران خانه زادی چون تو در حمایت از آن ،  سگان هار خود را برای سرکوبی تظاهرات مسا لمت آمیز به ایران گسیل میدارد تا رهبری را که از قبل ویروس هاری تا مغز استخوانش رسوخ کرده است واکسینه کند ، آنهم با تیراندازی مستقیم بسوی زنان و مردانی که با دست خالی به خیابان آمدند .

در جهان واقعی ما میزان انقلابی بودن را در وهله نخست به اعتبار آنچه که یک حکومت با مردم خود انجام می دهد می سنجیم نه عربده های ضد استکباری و ساختن سلاحهای کشتار جمعی  ، چه کسی باور میکند رهبری که تو فرزند محمد و علی و فاطمه  سایه خدا بر روی زمین  و ضد ایرانی قلمداش میکنی در داخل اینهمه خون بریزد و آنوقت انقلابی باشد . 
آری همان نامهایی که تو در بالا ذکر کردی یعنی عربها  حتی شستن کون خود را از ایرانی ها یاد گرفتند .
بر خلاف دهان دریده گی های تو جنبش مردم ایران سرکوب شدنی نیست . اگر دروغ میگویم نگاه کن تا چند ساعت بعد وقتی خبر اراجیف تو به گوش مردم ایران میرسد چه غوغایی بر پا خواهد شد ، تا که حرام لقمه ای چون تو به یک ملت توهین نکند . تمدن این سرزمین ریشه در قلب 65 میلیون مردم سرکوب شده دارد . تمدنی که در آنزمان شما انسانها را زنده بگور میکردید  ، منشور برابری و برادری بشریت را صادر کرد و شاعرش از اعماق جگر فریاد بر آورد «  بنی آدم اعضای یکدیگرند   که در آفرینش زیک گوهرند » . 
خشم و نفرت مردم ایران از حکومت اسلامی مانند آتشی در زیر خاکستر است و همین روز ها سر بر خواهد کشید و برای کاسه لیسان ولایت جز لکه ننگی بر روی پیشانی ، ره آورد دیگری نخواهد داشت .   تمدن ایرانی با کشتار و اعدام از بین رفتنی نیست این غلط های زیادی را مغولها و اسلاف تاریخی اش امتحان کردند اما نتیجه ای هرگز نداشت چه رسد به چُسناله های تو  .


No comments:

Post a Comment