Sunday, November 21, 2010

علت اصلی نابینایی

حجت الاسلام دغاغله یکی از نخبه های کشور ما  ، که موضوع پایان نامه حوزوی اش در بافت شناسی غدد بزاقی گاومیش و مقایسه آن با گاو میباشد سالها مشغول مبارزه ذبح شرعی به دستور مستقیم امام خامنه ای در کشورهای دیگر از جمله در اروپا و آمریکا میباشد . او معتقد است که نظارت در ذبح شرعی  برای فرج امام زمان لازم و ضروری میباشد و کار آن حضرت را آسان می نماید .
او در مصاحبه ای با عیدانه   داستانی را از پیامبر اسلام نقل کرد که اشک حاضران را در آورد  : « پیامبر صلی الله علیه و آله و اصحاب روانه جنگی بودند و در راه که می رفتند سگی با توله هایش را می بیند که در سایه ای به استراحت می پردازد . حضرت دستور میدهد آن لشکر عظیم مسیرش را منحرف کند و علیرغم طولانی شدن مسیر نخواستند آن حیوان اذیت شود . آن حیوان فقط استراحت میکرد . » .

2- سید علی ریاض رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت گفت : به دنبال ایجاد دوره دکترای حج و زیارت هستیم ، تا کنون نگاه تحقیقاتی به موضوع آموزش و پرورش جدی نبوده است و ما میخواهیم منبعد با جدیت این کار را پیگیری کنیم .

در جایی دیگر نیز خوانده بودم که حجت الاسلامی که پایان نامه حوزوی خود را در مورد شفای نابینایان توسط امام هشتم شیعیان  نوشته بود خود کور گشته است . او معتقد بود که علت اصلی نابینایی در نگاه کردن به نامحرم میباشد .

No comments:

Post a Comment