Thursday, November 18, 2010

یک خبر فوری فوری فوری



باز هم یک خبر مسرت بخش 
دو خبرنگار آلمانی که در هنگام مصاحبه با وکیل سکینه آشتیانی در تبریز دستگیر شده بودند  به خواست خدا و معجزه ولایت تخم دوزرده گذاشتند و به دین اسلام مشرف شدند . هم اکنون در شهر تبریز بسیجی ها به همراه دیگر سگهای ولایت بوق های ماشین های خود را بصدا در آورده اند و در شهر مشغول پخش نقل و نبات میباشند .
این دو خبرنگار در مصاحبه ای تلویزیونی اظهار داشتند که در سلولهای انفرادی بعد از خواندن کتاب تحریر الوسیله و حلیه المتقین البته ترجمه آلمانی اش  بخصوص بخش صیغه و آداب استمنا ،  ناگاه نوری در دلهای آنها ساطع گشت و به دین شیعه اثنی عشری بر گشتند و از رهبر مسلمین درخواست نمودند تا به آنها اجازه داده شود به زیارت قبر امام راحل بروند . 
این خبرنگاران ادامه دادند که ابتدا نامشان را به کلثوم ننه و خدیجه خاتون تغیر دادند که بعد از چندی متوجه شدند کلثوم و خدیجه از نامهای زنانه میباشد که سپس  زینعلی و عینعلی نامیده شدند .
 آنها در حالی که چهره شان برافروخته بنظر میرسید از آزادیهای غربی بشدت انتقاد کردند و از اینکه ازمیان این همه مرد یک ضعیفه یعنی آنگلا مرکل صدر اعظم شان میباشد احساس حقارت میکنند  چرا که بنا به گفته آیت الله مطهری زنان عقلشان ناقص میباشد و وقتی در سیاست وارد میشوند جامعه را به بیماری لهو و لعب مبتلا میسازند و سپس بی پرده در حالی که خبرنگاران ولایت مدار برایشان دست میزدند و فریاد مرگ بر اسرائیل سر داده بودند  خواهان حکومت جمهوری اسلامی  به رهبری آیت الله سید علی خامنه ای و اجرای احکام اسلامی مانند سنگسار و دست و پا بریدن و چشم از حدقه در آوردن در کشور آلمان  شدند . 
آنها همچنین اعلام کردند که اگر چه تلاشهایی ناموفق صورت گرفته است اما  تا کنون توسط برادران زندانبان که همگی از سربازان گمنام امام زمان میباشند به آنها تجاوز نشده است و آزادی آن را دارند که علاوه بر نمازهای صبح و ظهر و عصر نمازهای نافله شب را نیز بخوانند و تا بحال 72 سوره قرآن را به لجه آلمانی از بر کرده اند .
ضمنا از خانم مینا احدی  که از آن زنهایی میباشد که نافش را هنوز نبریده اند و بدتر از همه کمونیست ، یعنی خدا را  استغفرالله قبول ندارد ،  خواستند  که به آغوش پر مهر اسلام باز گردد و تقاضای عفو از درگاه ولایت نماید تا در آخر عمری دری به تخته بخورد و بعد از اعدام عاقبت بخیر گردد.

بعد از مصاحبه تلویزیونی بنا به گفته محسن اژه ای دادستان کل کشور و سخنگوی قوه قضائیه  و در خواست رئیس جمهور محترم جعبه های کاندومی را که در حین دستگیری از ایشان ضبط کرده بودند به آنها پس داده شد  تا در سفر به مشهد و انجام عقد صیغه استفاده شود  چرا که این غربی ها همه شان ایدز دارند و خدای ناکرده خواهران بسیجی را به دردی لاعلاج بعد از زیارت  مبتلا خواهند کرد .


No comments:

Post a Comment