Monday, November 29, 2010

محرمانه


در پی شدت گرفتن حملات تبلیغی  و گسترش فعالیت های سیستم های اطلاعاتی آمریکا و خطر جنگ خبر رسیده است که امام زمان (عح) از چاه جمکران به صورت مخفیانه به نقطه نامعلومی تغییر مکان داده است .
از قرار معلوم دستگاه های جاسوسی استکباری  شماره تلفن همراه او را که در حال مذاکره با از ما بهتران بوده است ردیابی کرده اند و خوشبختانه   چند ثانیه قبل از عملیاتی که بسی گسترده تر از عملیات « توفان صحرا » بوده است  اوبوسیله امدادهای غیبی  متوجه قضایا شد و جان سالم بدر برد .

امام غایب ساعتی بعد از فرار ،  در یک نشست محرمانه ، علت لو رفتن را به گردن فتنه گران  انداخت .  او ادامه داد که از خودی ها به آیت الله جنتی  بشدت مشکوک میباشد ،  امام زمان در این مورد مدرکی بدرد بخور  ارائه نداد و حاضران را دچار سوظن نمودند  .

 در پی این هتک حرمت  امام خامنه ای سفر پنجم خود را به قم کنسل و با عذر خواهی از درگاه فسیل الله های قم  دستور داده است که مکان امن تری برای آن حضرت دست و پا کنند .
 سیدعلی در نامه ای بسیار سری که از طرف ستون پنجم نظام  لو رفته بود  گفت :  «  اماما ، من چندی قبل این تهدیدات را به شما یادآوری کردم  اما شما آن را جدی نگرفتید و در اندرونی با حوریان لخت و عور مشغول عبادت  بودید .  من در آن نامه بطور صریح گفتم که جدای از پروپاگاند غرب  در مورد دستگیری شما و بردنتان به زندان ابوغریب  و خطر  ( ت ج ا وز )  توسط سربازان آمریکایی که از اوین و کهریزک آموخته اند ،   هم اکنون دشمن درجه یک شما منواکسید کربن ، دی اکسید نیتروژن ، دی اکسید گوگرد ، ازت و ذرات معلق و آخوندهای درباری و دیگر آلاینده خطرناک هستند که آسمان ایران و بطور خاص جمکران را آلوده کرده اند .

جانم بقدایت ، زنگ های خطر از مدتها قبل بصدا در آمده بودند اما شما آنقدر مشغول پاسخ گویی به دعای زائران  و غرق در صدقه و زکات بودید که این  امر مهم  را فراموش کردید . من برای بار دوم به شما یادآوری میکنم که با این شرایط نامساعد از ایران خارج بشوید و چاه دیگری را جستجو کنید  چرا که فتنه گران حقیقی که مردم ایران میباشند قرار بر آن گذاشتند که در فتنه ای بزرگتر چاه جمکران را خشک و پر از شراب شیراز سازند تا دیگر  امام یا پیغمبر دیگری غلط  نکند به ته آن چاه مقدس برگردد . 
همچنین ، زبانم لال آنها در توطئه ای میخواهند به جای قمه زدن و جیغ و داد و ناله سردادن  مجالس لهو و لعب  با حوریان زمینی  در جمکران بپا سازند و ضربه عظیمی را به شریعت ما وارد سازند . القصه وفت تنگ است الشتاب ، الفرار ...

هم اکنون در پی بر ملا شدن این نامه سری 110 هزار بسیجی کون برهنه اشکریزان  در اطراف جمکران با شعارهای مرگ بر فتنه گران  تجمع کرده اند .
شاهدان عینی قسم میخوردند  که  دیده اند   روح خشمگین امام راحل  در حالی که نماز شب را نیمه کاره  رها کرده بود ،  تنوره کشان از ماه به ته چاه جمکران بافریاد « آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند » میرفت  .  امام گویا بدون آنکه این ماجرا را با سید علی در میان بگذارد مستقیم برای حل و فصل  اوضاع و احوال متشنج کنونی با امام زمان جلسه  محرمانه گذاشتند .

No comments:

Post a Comment