Monday, July 04, 2011

خوردن گوشت جن حلال در حلال است

محمد الزغبی مفتی مصری فتوای جدیدی در داده است . او گفت : خوردن گوشت جن برای بدن انسان ضرر ندارد و حلال است . او افزود با توجه به اینکه جن در حیوانات بخصوص در شتر ظاهر می شود ، بنا بر این  با استناد به حلیت خوردن گوشت شتر  ، خوردن گوشت جن به خواست خدا حلال است . او هشدار داد که مسلمانان آگاه باشند در جاهایی که شتر بسر میبرد اجنه رفت و آمد میکنند به همین دلیل نماز خواندن  در آن مکانها اشکال شرعی دارد . 
با استناد به گفته مفتی مصری « خرافه » به مردمی که الحمدالله در زیر چتر ولایت هر روز از زیر خط فقر پایین و پایین تر میروند می گوید که شما که سال و ماه رنگ گوشت مرغ و گوسفند و گاو را نمی بینید برای آنکه شکم خود را پر نمایید از این نعمت خدادادی استفاده کنید و به شغل شریف شکار جن بپردازید و پس از شکار پوست هایش را بکنید و با کباب کردن آن سفره های خالی خود را رنگین  و با زن و فرزندانتان نوش جان کنید . در رساله امام آمده است که گوشت جن از لذیذترین گوشت ها میباشد و آن حضرت هر وقت از کارهای اندرونی فارغ میشد به شکار جن میپرداخت و سپس جامه درویشان به تن میکرد و در کوچه و خیابانهای خاکی بین فقیران در فرنگ تقسیم میکرد . خودش گوشت قرقاول تناول ( زهر مار ) می فرمود  .
 به این ترتیب شما با یک تیر دو نشان میزنید 1 - با انتخاب شغل شکار جن مشکل بیکاری در مملکت امام زمان حل میشود 2 - معضل گرسنگی نه تنها در مملکت اسلامی که در جهان تا ظهور مهدی موعود حل و فصل میشود .

No comments:

Post a Comment