Monday, July 11, 2011

این آثار هنری و فرهنگی سند حماقت و خریت پدران نیست روح و روان ملت ایران است که نابود میکنند


در ادامه سیاست های تخریب آثار فرهنگی در شهر مشهد ، نظام ولایی  مجسمه های شیر پارک ملت  زیر گذر مشهد را نابود کرد . احتمالا آن را توهین به امام رضا و مغایر با فرهنگ قرآن و عربها میدانستند .

 آثار فرهنگی بی دنده و ترمز و با کینه ای حیوانی نیست و نابود میشوند . چرا که به قول مغز متفکر و ثمره عمر خمینی یعنی آیت الله مطهری این آثار : «  سند حماقت و خریت پدران ایرانی های محسوب میشود . این دوستداران آداب و سنن ایرانی میخواهند فرهنگ انسانی خود را در مقابل فرهنگ بربریت علم کنند . این عمل خلاف اسلام و سخنان رسول الله است » .
تو گویی خاکستر مرگ بر روی این سرزمین پاشیده اند . انگار که در خوابیم و نمی دانیم که آثار هنری روح و روان یک ملت است که روزانه توسط آخوندهای شارلاتان با کلنگ و تبر و جراثقال نابود میشوند . ایران و فرهنگ ایرانی در میراث هنری اش متبلور میشود و زنده می ماند . همانگونه که پس از اشغال ایران توسط عربها و کشت و کشتار هزاران هزار زن و مرد و کودک بیگناه و نابودی و آتش زدن خانه ها و کتابها ، این زبان فارسی بود که پرچم مبارزه را در اعماق روح یک ملت بر افراشت و با آنها جنگید . تاثیر زبان فارسی بحدی بود که بقول ملک الشعرای بهار : « بسیاری از کلماتی که در قرآن آمده  از فارسی قبل از اسلام وام گرفته شده است » و حتی سالهای سال ایرانیها در زیر سرنیزه های اشغالگران نماز را به فارسی میخواندند . یعنی خدای عربها بدون زبان فارسی در  فقر فرهنگی عمیق بسر میبرد .

این تعرضات وحشیانه که امروز صورت میگیرد کمتر از تجاوز در اوین و کهریزک نیست . رژیم میخواهد با نابودی آنها ما را از خود بیگانه کند و فرهنگ مومیایی و لجن آلود عربهای بدوی صدراسلام را که دستشان تا آرنج به خون این ملت آغشته بود تزریق کند . یعنی فرهنگ مرگ و عزا و کونشویی .
فرهنگی که زندگی را در شکم و زیر شکم می داند . فرهنگی که پس مانده اش در ایران سنگسار میکند ، دست و پا قطع میکند ، چشم از حدقه در می آورد ...  ، مشخص نیست که چرا دوستداران ایران و ایرانی برای این قلع و قمع های هنری خون گریه نمی کنند و تنها به اعتراضات رسانه ای بسنده میکنند . اگر چه این حرکات مثبت و قابل بررسی است اما کافی نیست . . باید ملت ایران را علیه این اشغالگران بسیج کرد و شوراند تا در خیابانها با مشت در برابر مشت به این تجاوزها پاسخ دهند .  این اراذل و اوباش حکومت میخواهند با دست اندازی به روح یک ملت ، خاکستر یاس و سکوت و انفعال در جامعه بپاشند و بقول خودشان فرهنگ ولایی یعنی فرهنگ تسلیم در برابر مترسکی بنام ولایت فقیه بپراکنند . آنها بخوبی میداننند که اگر ملتی به خود بیاید و به فرهنگ غنی مبارزاتی خود دست یازد . اراده هایشان صیقل خواهد خورد و از تخت و بارگاه ولایت در توفانهای خشم چیزی باقی نخواهد ماند . 
این آثار هنری سند حماقت و خریت نیست . اینها روح و روان ملت ایران هستند که نابود میکنند .




No comments:

Post a Comment