Saturday, July 02, 2011

آریو برزن در قامت جوانان دلیر یاسوج هنوز می جنگد


در تاریخ پر فراز و نشیب این مرز و بوم ، جنایتکاران زیادی خواستند تا با قلع و قمع مردم و تاراج آثار باستانی و آتش زدن میراث فرهنگی  ، فرهنگ غنی اش را از صفحه روزگار محو و نابودش سازند . آخرین آن همین باز مانده  قبایل خونخوار صدر اسلام یعنی سید علی و اعوان و انصارش میباشند که به روح و شرف یک میهن دست درازی کردند اما نتوانستند . چرا که روح و فرهنگ یک ملت را با شلاق و گلوله وتیرباران و خراب کردن آثار آن نمی توان از بین برد . فرهنگ یک مملکت در روح و روان ملت نامرئی زنده است و بعد از آنکه به آن هتک حرمت میشود در هیات شیرزنان و شیر مردانش میجنگد . 
از آغاز روی کار آمدن این نظام ضد بشری ایدئولوگ معروفش یعنی آیت الله مطهری شروع به تعرض به حیثیت فرهنگی مردم کرد و گذشتگان آن را دیوانه و احمق لقب داد تا به امروز که به فرمان مستیقیم خامنه ای مجسمه هایی را که سمبل ملت ایران میباشند از میدانها بر میدارند و نیست و نابودش میکنند تا فرهنگ گندیده اسلامی خود را به جای آن بنشانند .
نه مغولها و نه اشغالگران اسلامی و سگان هارش ( با پوزش از سگها این وفادارترین حیوانات ) هرگز قادر نیستند که روح و روان  این دیار را از بین ببرند . بی شک مردم این سرزمین به این دست درازی و حرمت شکنی دیر یا زود پاسخ خواهند داد و مجسمه ها و آثار ضد ایرانی و انسانی این آدمکشان حاکم را به زباله دانی تاریخ خواهند ریخت . قبر امامش را به میخانه تبدیل خواهند کرد و در گرداگردش شراب سرخ شیراز خواهند نوشید و دوباره خنده و رقص و شادی را به این مملکت باز خواهند آورد .
آری آریو برزن در قامت جوانان دلیر یاسوج  و ملت ایران هنوز میجنگد .

No comments:

Post a Comment