Thursday, July 07, 2011

باز هم کودک آزاری ، شکنجه وحشیانه کودک چهار ساله



کودک چهار ساله ای به نام پارسا بر اثر آزار و اذیت والدینش  دیشب به بیمارستان فیاض بخش منتقل شد . علائمی از سوختگی شدید با سیخ داغ در تمامی بدن این کودک مشاهده میشود . به گزارش مشرق شواهد نشان میدهد مادر کودک معتاد به کراک میباشد . پارسا در اثر سوختگی دچار شوک شده و با تلاش همکاران قلبش باز گشت اما به احتمال زیاد دچار مرگ مغزی شده است .

 در ماههای گذشته چند مورد از این کودک آزاری در روزنامه ها انعکاس یافته بود و سر و صدای زیادی بپا کرده بود . بنظر میرسد که در نظام اسلامی ارزشهای اخلاقی  و فرهنگ انسانی که همیشه صفات برجسته ایرانیان در تاریخ بوده است روز به روز بیشتر سقوط میکند  و کودکان این گل سرسبد آفرینش توسط عزیزترین کسانشان یعنی پدران و مادران مورد ضرب و شتم شدید قرار میگیرند . آمار کودک آزاری در ایران به خط قرمز رسیده است و گاهگاهی از هزاران  یکی در رسانه ها منعکس میشود . در کشورهای پیشرفته حتی حیوانات از بهترین امکانات برخوردارند اما کودکان ایرانی سرپناه و یاوری ندارند و مورد انواع بهره کشی ها و ضرب و شتم قرار میگیرند . 
نزدیک به 50 درصد کودک آزاری ، آزارهای جسمی ،  13 درصد آزار جنسی ، 20 درصد استثمار اقتصادی و ... را تشکیل میدهد .  آمار کودکان خیابانی در این نظام بصورت تصاعدی بالا و بالاتر میرود ، کودکانی بی آینده و محروم از تحصیل که  فرجام زندگی شان به اعتیاد ، قاچاق و بزهکاری و زندان و تباهی  می انجامد .
بیشترین آزار دهندگان را پدران و مادران تشکیل میدهند نزدیک به 35 درصد کودکانی که مورد آزار قرار میگیرند در خانواده هایی زندگی میکنند که معتاد میباشند . 
به یقین میشود گفت  تا زمانی که  نظام ولایی بر سر کار است همین آش است و همین کاسه . این نظام جنایتکار جز میوه های مسموم و مرگ بار به بار نمی آورد . پیش شرط هر گونه رفاه و آسایش و امنیت کودکان سرنگونی تام و تمام این رژیم سر و پا فساد  و جنایت  میباشد .





No comments:

Post a Comment