Monday, September 19, 2011

عکسهایی از کودکان در جنگ ایران و عراق



نباید از هر فرد زیر پانزده سال در جنگ استفاده شود . سرباز گیری یا نام نویسی از افراد زیر پانزده سال برای شرکت در درگیری های نظامی ممنوع و یک جرم جنگی محسوب میشود .
ماده 38 کنوانسیون حقوق کودک

یکی از جنایتهایی که رژیم جمهوری اسلامی در دوران جنگ با عراق  مرتکب شده است استفاده از کودکان به عنوان نیروی « خط شکن » بوده است . با تبلیغات 24 ساعته در باره به اصطلاح دفاع مقدس و نامگذاری کشتگان جنگ به عنوان شهید از آنها به عنوان گوشت دم توپ استفاده میکردند .
در هر کوچه و برزن و پایگاه های بسیج و مدارس تا مراکز دیگری که مانند قارچ در رابطه با جنگ سر در آورده بودند ، جنگ را نعمت الهی میشمردند و تا فتح فتنه از عالم و بر قراری امپراطوری اسلامی در جهان ضروری . شعارهای فتح کربلا تا آزادی قدس  در همه جا به چشم میخورد تا آن را مقدس جلوه دهند  . بر منبرها و نماز جمعه ها آخوند های شارلاتان هوار میکشیدند که کشتگان جنگ مانند صحابه های پیغمبر اسلام در جنگ با کفار و ملحدین محسوب میشوند و بدینگونه کودکان را مغز شویی میکردند و از خانه و مدرسه فراریشان میدادند تا به عنوان گوشت دم توپ از آنها استفاده کنند .
کمتر کسی است که افسانه های اسب های سفید بالدار و چهره نورانی مهدی صاحب الزمان را که در جبهه ها مرده ها را زنده میکرد و به کمک سپاه اسلام یعنی خمینی می آمد را بخاطر نیاورد . جوی روانی و اتمسفری که با دعا و ندبه و قرائت قرآن ساخته میشد تا جنایات جنگی را دفاع مقدس بنامند .
رژیم قبل از آنکه این کودکان بیگناه را روی میدانهای مین بفرستد بارها از گوسفندها استفاده کرده بود ولی جوابی منفی گرفته بود چرا که گوسفندان با اولین انفجار پخش و پلا گشته و به عقب باز می گشتند ، بدینجت با فتوای مراجع تقلید و دستور خمینی که در آن زمان در ایران خدایی میکرد و جنایت می آفرید . کلیدهایی پلاستیکی بر گردن کودکان انداختند و آنان را به  عنوان امواج انسانی با شعار یا حسین و یا زهرا همان شعارهایی که با آنها در زندانها تجاوز میکنند ، روی میدانهای مین صد تا صد تا روانه کردند و جزغاله شان کردند . بعضی از آنها که به دست سربازان صدام دیکتاتور اسیر گشته بودند حتی در دیدار با خبرنگاران با گریه مادر مادر میگفتند و در مقابل این نظام خونریز اسلامی در شیپورها بر عکس آن را جلوه میداد و میخواست ننگ را با رنگ پاک کند . همان  ننگی که هرگز از پیشانی این رژیم ضد انسانی محو نخواهد شد .