Thursday, September 29, 2011

بعد از بریدن پستان مانکن ها حالا یقه عروسکها را گرفته اند


الحمدلله کم کمک حجاب در تمامی اعضا و جوارح مملکت آقا امام زمان رشد تصاعدی پیدا کرده است . هر چه وضعیت اقتصادی بد و بدتر میشود . علمای اسلامی بیشتر مته به خشخاش میگذارند و تاکید شان در مقوله حجاب بیشتر می شود هر چه اختلاس و دزدی های میلیاردی در ایران اسلامی  بر اثر امدادهای غیبی و قوای ماورالطبیعه رکوردها را در جهان میشکند مساله عفاف خواهران بیشتر در رسانه ها منعکس میشود . این مارهای گزنده بقول امام جمعه تهران  یعنی دخترانی که یک تار مویشان از روسری بیرون میزند خطرشان از  حمله نظامی توسط استکبار جهانی به این مملکت بیشتر است . در جنگ نرم دشمن در خانه است ، در عروسکهای بی حجاب و ماهواره ها و دختران و مانتو کوتاه و شلوارهای چسبان و پسرهای غرب زده  ، اما در جنگ رو در روی نظامی دشمن ماورای مرزها .
در همین راستا طبق فتوای مراجع محترم بعد از بریدن پستان مانکن ها اینک مملکت اسلامی به محجبه کردن عروسکها روی آورده است و هزاران هزار حدیث و روایات در این باب از کتب معتبر فقی و متون تاریخی کشف کرده است .
 عروسک هایی که روسری بر سر ندارند موجب تشویق بی حجابی و فرهنگ جلف و غربی و بی بند و باری میشوند . در همین خیابان ولیعصر  مغازه هایی بودند که در ویترین هایشان عروسکهایی با لب ماتیک زده و بدون آنکه کیسه ای بنام روسری بر روی سرشان بگذارند در معرض دید عام و خاص گذاشته بودند . طبق آمار مشتری هایشان بر اثر همین بی مبالاتی گشت های ارشاد دهها برابر شده بود و آبروی اسلام و مسلمین برده می شد . آخر یکی نیست که بگوید مغازه کبابی چه ربطی به عروسک بدحجاب و زبانم لال بی حجاب دارد که پشت مغازه اش در معرض دید نرینه های نامحرم می گذارد . خوشبختانه این عروسکها نمی توانند صحبت کنند اما وقتی سر برهنه در دید عموم قرار میگیرند دین و ایمان میلیونها مرد را بر باد میدهند و موجب طلاق و جنگ و دعواهای خانوادگی حتی  بیت مقدس رهبری میشوند . فریاد از بی حجابی

عکس هایی از مسابقه عروسکهای پیرو راه فاطمه زهرا