Saturday, September 17, 2011

حوری شناسی . به هر مومن چند تا حوری در بهشت میرسد





« حور » به معنای سفید اندام و « عین » به معنای گشاده چشم  است . پس حورالعین به معنی زن سفید پوست ( نه سیاه پوست که در بهشت یافت نمی شوند ) درشت چشم است و بدنشان به قدری لطیف و سفید و نورانی و زیباست که از زیر 70 لباس ساق پایشان دیده می شود . عقل انسان در مورد حورالعین متحیر و حیران و سرگردان می ماند . اگر قطره ای از آب دهان حورالعین به دریاهای شیرین بریزد ، همه را شیرین می کند . نور  حوری بیشتر از نور خورشید است و نور خورشید در مقابل آنان مثل نور ستاره ای در کنار نور خورشید است . اگر یک حوری ( در کره خاکی ) به دنیا بیاید همه خلایق هلاک می شوند و اگر لباس او را در بیاورند همه بیهوش می شوند . حورالعین مثل مروارید پنهان در صدف است .
آیت الله دستغیب - کتاب معاد


آمستردام - Red Light District

هر یک از آن حوریان هفتاد حله پوشیده اند و سفیدی ساق ایشان از زیر هفتاد حله معلوم است . از جماع با هر یک از آن حوریان لذت صد مرد را می یابد که هر یک چهل سال خواهش مجامعت و آمیزش داشته باشند و برایشان میسر باشد .
پس آن مومن با قوت صد جوان با آن حوری جماع و آمیزش کند و یک آغوش با او هفتاد سال طول میکشد ، مومن متحیر می باشد که نظر به کدام حوری بکند ، بر روی او یا بر پشت او یا بر ساق او ، بر هر اندام او که نگاه میکند از شدت نور و صفا ، روی خود را در آن مشاهده نماید . پس در این حال زن دیگری بر او مشرف میگردد که خوشروتر و خوشبوتر از اولی است 
بحارالانوار ج 8 ص 205
هیچ مومنی وارد بهشت نمی شود مگر خداوند به او پانصد حوری عطا فرماید که با هر حوری هفتاد غلام و هفتاد کنیز باشد که هر یک مانند لولو منثور و لولو مکنون می باشند .
بحارالانوار جلد 8 ص 205
همانا بهشتیان چیزی بیشتر از نکاح اشتها ندارند و لذت نمی برند .
                                                               کتاب لثالی ص 503

زندگی مردم غافل همه پایین تنه است
دین و ایمان و دل و جان همه پایین تنه است
آن بهشتی که خدا وعده به قرآن داده است
به تو ای مرد مسلمان همه پایین تنه است


No comments:

Post a Comment