Wednesday, January 04, 2012

ایران به جای تنگه هرمز شبکه جهانی اینترنت را می بندد



ایران بجای بستن تنگه هرمز که حکم خودکشی را برای تمامیت رژیمش دارد  شبکه جهانی اینترنت را برای امنیت داخلی و حفظ آبروی ولایت  می بندد و بقولی  آن را  « ضد ملی » میکند .  بنا به گفته مقامات بلندپایه حکومتی از ابتدا این شبکه های اینترنتی جز اشاعه فحشا و بی بند و باری غربی و بهم زدن هنجارهای ولایی ایران اسلامی وظیفه دیگری نداشته اند ، در جامعه ای که به عطر نایب امام زمان ( عج ) آکنده است ، چه نیازی به این فناوری های شیطانی میباشد . این مقامات دولتی افزودند که علت اصلی نرفتن جوانان به مساجد و رویگردانی مردم از روحانیت از همین اینترنت  بر خاسته است ، بی شک قدم بعدی  در جهت اسلامیزه کردن جامعه از بین بردن دجال عصر یعنی ماهواره ها میباشد ، در این رابطه نیروهای انتظامی در حال یادگیری آموزشهای ویژه  میباشند تا ضرب شست نظام را به بیگانگان نشان دهند ، تا دشمنان  بفهمند که تلاشهایشان  بیهوده است و بخیه به آبدوغ میزنند .

از سوی دیگر بنظر میرسد که مانند همیشه امت اسلامی  بعد از قیل و قال براه انداختن رسانه ای مانند حصر موسوی و کروبی  بخاری از آنها بلند نخواهد شد و پس از چند روزی  دود و دمشان خاموش شده  و دوباره به زندگی عادی  و کسب و کار خود باز خواهند گشت  . در این میان دهها هزار توله سگهای  ارتش سایبری که روز و شبها در پشت کامپیوتر کار میکردند برای امنیت ضعیفه ها  به خیابانها گسیل خواهند شد تا پایه های نظام ولایی را سفت و سخت تر کنند و بی حجابی را که ریش و ریشه هر نوع فتنه ای میباشد از بن بر اندازند و جامعه را از بوی معنویت ( حدث الهی ) سرشار سازند .

طرح اینترنت ملی بخصوص پس از اینترنت چمدانی  که توسط استکبار ورد زبانها شده بود ، توسط  وزارت اطلاعات بطور جدی مطرح و در دستور کار قرار گرفت تا با محدود کردن کاربران اینترنتی به وبگاههای استکباری از سوی شرکت مخابرات  ، ریشه جنگ نرم خشکانده شود . از ابتدا هم دشمن اصلی نظام نه دول خارجی که مردم ایران بودند که بوسیله این ابزار شیطانی به جنگ با ولایت  بر خاستند و هر از گاهی آن را با خطر فروپاشی مواجه ساختند .
بی شک با این عمل انقلابی یعنی قلع و قمع شبکه های اینترنتی دوباره مملکت اسلام از عصر ارتباطات به دوران ماقبل تاریخ یعنی صدر اسلام باز گشته و روح امام راحل در جهنم شاد خواهد گشت .




No comments:

Post a Comment