Monday, January 23, 2012

مدارس اسلامی یا شکنجه گاه روح کودکان ایرانی



برای رضایتمندی مراجع تقلید و علمای اعلام ، رئیس اداره کل قرآن و نماز و عترت آموزش و پرورش چندی پیش اعلام کرده بود که تفکیک جنسیتی حتی در کودکستان ها به اجرا گذاشته خواهد شد . او ضمن انتقاد از نحوه نگرش بعضی از مدیران و معلمان ابراز داشت که این تفکیک بر اساس بازنگری به متون درسی که مملو از اندیشه های لیبرالیسم غربی بوده است و بخصوص با رجوع به  کتاب تحریرالوسیله امام راحل که گنج بی پایان حکمت الهی میباشد کسب شده است . 
جالب توجه است که روزنامه ها بعد از این تحولات ولایی تاکید کردند که حتی غربی ها هم با استفاده از این رهنمودها به دستاوردهای شگفتی رسیده اند و برای نخستین بار بعد از رنسانس که موجب اختلاط مدارس و رواج فساد و بی بند و باری جنسی شده است به این سمت و سو متمایل شده و میخواهند ، ره آورد ایران اسلامی را سرلوحه کارهای آموزشی خود قرار دهند ، چرا که مغز نر و ماده ها تفاوت ماهوی با هم دارند .

در ایران اسلامی بدون آپارتاید جنسیتی که از شیرخوارگاهها و حتی عروسکهای کودکان  شروع میشود ، خونهای شهیدان دفاع مقدس به هدر خواهد رفت و شجره طیبه ولایت در این آب و خاک خشکیده خواهد شد . فلذا مدتی است که  زنگ نماز اجباری نیز در مدارس  نواخته میشود  تا جسم و روح دانش آموزان  را نوازش دهد . 
در این راستا دانش آموزان هر ساله چندین نوبت به زیارت قبور متبرکه امامزاده گان که تعدادشان از مرز 12 هزار نیز گذشته است بصورت کاروان های نور برده میشوند تا دلهایشان از نور لایزال خدا و ائمه سرشار گردد . همچنین از دوران  دبستان تعزیه و زنجیر زنی و دیگر مراسم عبادی را می آموزند تا شیطان در دلهایشان وسوسه نکند و از راه ولایت منحرف نشوند . 








No comments:

Post a Comment