Sunday, January 29, 2012

کشف حجاب در تهران


تاسف بارترین عکس سال
دختری با موهای برهنه و شلوارک در پیاده رو تهران بزرگ
چرا امت همیشه در صحنه امر به معروف و نهی از منکر را ( فضولی در کار دیگران )  پشت گوش می اندازد .

متاسفانه بر اثر سهل انگاری ماموران انتظامی این روزها در ام القرای مسلمین جهان یعنی تهران  ، بدحجابی و بی حجابی دلهای شیفتگان به ولایت را به درد آورده است و باعث گسترش فساد اخلاقی و بی بند و باری غربی  در بین جوانان گشته است .
موضوعی که این روزها مسئولین نظام را آچمز و به تعجب وا داشته ،  اینست که گمان میکردند که تنها در فصل تابستان بدحجابی رواج پیدا می کند و «  پسرها با شیطانی کردن ابروها ، بلند کردن موهای جلف ، و استفاده از زیور آلات و آرایش صورت و دختر نمایی »  به جنگ نظام می روند . از سوی دیگر دختران با پیراهن هایی که از زور تنگی در حال پاره شدن است ، حجاب را که  اساس حفظ شئون جامعه مردسالاری میباشد  به وضع شنیعی به زیر علامت سئوال میبرند .


امسال اما بر خلاف انتظار ائمه جماعات این هتک حرمت به نوامیس و آبروی ولایت نه در گرمای تابستان که  در برف زمستان در ملاء عام  روی میدهد ، در پیست اسکی شمشک .
پنبه ها را از گوش خود بیرون کنیم و بخود بیاییم که خطرناک ترین جنگ ها جنگ نرم هستند . جنگی که نه تنها نظام را سرنگون میکند ، بلکه با ترویج سکولاریسم  بنیادهای فرهنگی 1400 ساله را به باد فنا میدهد  .


عکسی از کشف حجاب  پیست اسکی شمشک 
مگر امام راحل نگفته بود اگر لخت شدن نشانه تمدن است پس پستانداران بسیجی متمدن ترین میباشند .

No comments:

Post a Comment