Wednesday, January 18, 2012

گلشیفته فراهانی با این عکس آبروی ولایت را به فاک داد




گلشیفته فراهانی با انتشار عکس لخت و عور خود  در جهان حکم اعدام خود را امضا کرده است . او با نشان دادن ناموس فاطمه زهرا مانند هلوی پوست کنده به چشمهای از حدقه در آمده نامحرمان ، بنیاد احکام و شریعت اسلامی را به باد مسخره گرفته است . براستی من هر چه در تاریخ 1400 ساله اسلامی نگاه میکنم ، هرگز ندیدم که ایرانیان چنین ضربه بزرگی به حیثیت و آبروی مسلمین زده باشند . 
پایه های اسلام فقاهتی در مملکت امام زمان دارد تلوتلو میخورد . بخدای واحد استکبار جهانی با حمله نظامی نمی توانست این چنین ضربه هولناک به ملت شهید پرور بزند که این ضعیفه غرب زده به آن وارد کرده است . حتی اگر که بمت اتم  بر سر این جماعت به خواب رفته فرو میریخت اینهمه ویرانی ببار نمی آورد که این عکس برهنه . 
این ضعیفه با به نمایش گذاشتن پیکر لخت خود به میلیارد ها احادیث و روایات که همه برای پایین تنه نازل شده است پوزخند زده است .
عده ای قشقرق راه انداخته اند که این عکس قالبی هنری دارد . ای خاک بر سر هنرهایتان . ما حتی مجسمه های فردوسی را از خیابانها بر داشته و در بیابانها نیست و نابود کردیم . از کتابها کلمات بوسه و عزیرم و شراب و دوستت دارم را جراحی  ، چه رسد به پیکر لخت زن . 
مگر ائمه جماعات نگفته بودند که در سینماها را گل بگیرید که سینما فاحشه خانه است . پس چرا گوش نکردند و با آبروی شریعت و ناموس اسلام  بازی کردند . مگر نمی دانند که این مملکت ناب محمدی  رتبه نخست را در جهان در بازدید سایت های سکسی دارد .
به ائمه ! به معصومین ! قسم که این عکس برهنه توهین به تمام مقدسات است . توهین به قرآن است . سلمان رشدی ملحد  حتی با نوشتن کتاب آیات شیطانی این جسارت را نداشت ، اصلن نمی توانست چون مرد بود . اما این هنرپیشه  زن است از مار غاشیه که خطرناک ترین زهرها را دارد نیز خطرناکتر است .

آهای انصار حزب الله شمشیرها را از غلاف به در آورید . آهای حزب الله لبنان گروه های استشهادی بفرستید تا که آبروی اسلام و مسلمین بیشتر از این نرفته است و عکس های لخت تر تری در جراید صهیونیستی منتشر نشده است کارها را یکسره کنند . 
والله تقصیر ما بود که آن قدر این پا و آن پا کردیم و علیا ماجده المهدی را که شرم و حیا را در زیر پا گذاشته بود  در مصر نکشتیم ، تا درس عبرتی برای تمام جهانیان باشد . تا هرگز زن مسلمانی در جهان جرات نکند که پایش را از خط  قرمز شریعت اسلامی بیرون بگذارد . آنقدر این دست و آن دست کردیم که  این چنین فجایع رخ داده است .
بدانید که زلزله ها در راه است .  من صدها حدیث و روایت در این باب دارم . مگر نه اینست که علت اصلی زلزله همین بی حجابی است . این عکس که از بدحجابی نیز بدتر است . قبر امام راحل در حال لرزیدن است . من خودم خواب دیدم که فریاد میزد : به ایرانی ها رحم نکنید . به خصوص به دخترهایشان . مانند صدر اسلام انقلابی با آنها رفتار کنید و لخت و عورشان کرده  ، بعد از تجاوز جمعی مانند کهریزک ، هزار هزار  در بازارهای ام القرای مسلمین مانند برده بفروش شان برسانید .
گلشیفته فراهانی آبروی ولایت را به فاک داد . آب را به بد جایی از ائمه جماعات ریخت که سوزش اش سالها و شاید تا ابد از بین نخواهد رفت . 
آبروی ولایت به فاک رفت ، آبروی 






No comments:

Post a Comment