Friday, July 20, 2012

بیش از 3 هزار مدعی امام زمان در زندانهای ایران هستند




به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان ، مهدی غفاری در جمع مبلغان ماه رمضان این استان گفت : بیش از سه هزار مدعی دروغین امام زمان در زندانهای ایران هستند .
این استاد امام زمان شناس تلاش کرد آمار و ارقام بالای امام زمانهای قلابی یا حقیقی را به گردن فرقه ها و تفکرات منحرف مذهبی بیندازد و دستهای آلوده رژیم اسلامی را در ترویج تفکرات قرون وسطایی و اشاعه خرافات  بشوید . 

در واقع این تفکرات ارتجاعی آنهم در دهه دوم قرن بیست و یکم در ایران ، ریشه اش نه در فرقه های ارتجاعی که در همین رژیم متحجر و عقب مانده است که میخواهد با زنجیر خرافات و طلسم و جادو مردم را در یوغ خود داشته باشد .

افسانه پردازی های حکومت اسلامی در ملاقات هفتگی ولی امر مسلمین جهان با مهدی موعود و معجزات و کرامات آیت الله های ریز و درشت در همین راستا میباشد .

امام جمعه تهران ، آیت الله کاظم صدیقی : « در تمام مشکلاتی که برایش پیش می آید آقا قبلش یا بیابان یا مسجد جمکران می رود و با امام دوازدهم شیعیان خلوت میکند و یا حرم حضرت رضا ، کلید آنجا را میگیرد و درب ها را باز میکند و آنجا را در بغل میگیرد . این سیره مستمر زندگی حضرت آقا بوده است .

آیت الله کاظم صدیقی : « در عرفات دیدم وجود نازنین امام عصر ارواحنا فداه به مقام معظم رهبری با اسم دعا میکرد » .

آیت الله مهدی احدی : « جمعی در 27 خرداد 1372 به محضر آقا ولی عصر ( ارواحناله الفدا ) می رسند . این مطلب از قضایایی است که مسجل است برای ما و برای دوستان ما در مسجد این افراد ده سئوالی می پرسند . دریکی از سئوالات می پرسند آیا انتخاب آیت الله خامنه ای مورد عنایت الله خامنه ای مورد عنایت شما بود ؟ فرمودند بله مورد عنایت من بود » .

در یکی از سایت های حکومتی آمده است : « صبح قبل از آنکه کسی متوجه شود آقا به مسجد جمکران رفتند و بدون برنامه قبلی وارد جمکران شدند . وقتی آقا وارد شدند نمی دانید چه حال و هوایی به مسجد حاکم بود . اما می شود فهمید که مولا و سرور همه عالم به استقبال ایشان آمده بودند ، وای چه هوایی و چه روحانیتی بر این فضا حاکم بود » 

محمد حسین رحیمیان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید : « گفتند که امام دوازدهم در جریان حوادث 18 تیر ماه در سال 1378 به خواب پدر شهیدی آمده است و به او گفته ، آقای احمدی برو نزد آقا فاضل لنکرانی و به ایشان بگو قیام کنند و به این میمونها ( اصلاح طلبان ) را از قم و تهران بیرون بریزد . اینها خیال میکنند با توهین کردن به من ، از حمایت از نایب ام دست بر میدارم ، من از نایب ام حمایت می کنم » .

همین خرافات را رئیس جمهور دزد و دروغگوی نظام ولایت فقیه « هاله نور » از همان روزی که به این مقام گماشته شد ترویج و گسترش داد و حتی در نشست ها و کنفرانسها ، صندلی ای خالی برای امام زمان می گذاشت و حضور نامریی اش را در جلسات دولتی اعلام میکرد .

حوزه نیوز نیز در بحبوحه انقلاب مصر اعلام کرد : مردم به جمکران نروند ، امام زمان به ماموریت مصر رفته اند .
از سوی دیگر هنوز که هنوز است نامه های امام زمان را در اقصا نقاط ایران پخش میکنند و برای اینکه ثابت کنند که این نامه ها حقیقی میباشد به خدا و رسول خدا سوگند میخورند .
دستخط امام زمان
من عبدالسلام محمد الحر هستم که امور تعمیر و نگهداری مسجد حضرت سیده نرجس سلام الله علیها مادر مولایمان حضرت مهدی منتظر عجل الله تعالی فرجه الشریف و نیز مسئولیت ساخت منزلی را که وقف این مسجد و برای عالم دینی آن در شهر جباع می باشد ، بر عهده دارم ، من خداوند عزوجل و تمامی ملایکه و پیامبران خدا و جانشینان آنان را که صلوات و رحمت الهی بر آنان باد ، بر گفتار خویش گواه میگیرم .
بر حسب عادت همیشگی در هر سال و در تاریخ 12 محرم 1404 هجری قمری صندوق موقوفه را که نذورات و کمک های مردمی در آن جمع و صرف اطعام به نام حضرت ابوالفضل علیه السلام و عاشورا و مناسبتهای دیگر دینی می شود ، باز کردم و مشاهده نمودم به همراه پولهای درون صندوق نامه ای در آن انداخته شده که روی آن دو عدد شکلات تقریبا بزرگ قرار دارد در حالی که همه می دانیم این شکلات ها هر قدر کوچک باشند ممکن نیست از روزنه باریک صندوق به درون آن وارد شده باشد .

گسترش خرافات در ایران اسلامی آنقدر زیاد است که مغز انسان با دیدن و شنیدن آنها سوت میکشد .
پژوهش های یک طرح پیمایش آمار اختلالات روان در ایران نشان میدهد که مردم ایران بیش از 500 میلیارد تومان برای گشوده شدن گره از مشکلات خود به رمالان میدهند . 
روزنامه اعتماد نوشته است که بیش از هفت میلیون نفر در سال سری به بازار رمالان ، کف بینان ، طلسم گشایی و فالگیری میزنند .
ابعاد دخیل بستن و دعاخوانی و استخاره نیز در همین راستا قرار دارند و آمار و ارقام  آنها سر به فلک میزند . بیخود نیست که روزانه در اقصا نقاط کشور امامزاده یا پیغمبر زاده ای پیدا میشود و در حول و حوش آن رمالان و کف بینان و روضه خوانان و آخوندهای مفتخور جمع میشوند ، برای حفظ این رژیم جهل و جنایت اسلامی  خرافات از ضروریات است و بقول خودشان حفظ نظام از جان امام زمان بیشتر ارزش دارد و بموازات سرکوب باید خرافات مذهبی را هر چه بیشتر گسترش داد .


No comments:

Post a Comment