Tuesday, July 17, 2012

قیمت هر کیلو مرغ به مرز 8 هزار تومان رسید




به علت گرانی بی وقفه  و رو به صعود ، مرغها روز به روز از سفره های مردم محروم پر میزنند و به اعلا علیین رخت سفر بر می بندند و در این میان از آنها تنها عطر و بویی در خاطره مردم بجای می ماند و افسانه هایی در کتابهای کودکان .


 خبرها حاکی از آن است که قیمت هر کیلو گرم مرغ از مرز 8 هزار تومان نیز تجاوز کرده است و از یازده مرکز توزیع مرغ دولتی که در تهران بجای مانده است  هر کدام تنها پانصد کیلو مرغ عرضه میکنند که بیشتر آنها قبل از توزیع در کانالهای مجازی گم و گور میشوند و تنها حسرتشان بر لب مردمی که در صف های طویل به انتظار نشسته اند می ماند .
به نظر میرسد که در ماههای آینده نیز با توجه به تحریمها که قوز بالای قوز شده است  و برنامه های قرون وسطایی اقتصادی آخوند ها این روند با سرعت هر چه بیشتری به پیش برود و قیمت مرغ از مرز 10 هزار و 20 هزار هم بگذرد و قیمت تخم مرغ ها هم به اندازه قیمت طلا برسد .
در این میان مردم دیگر خالی بندی های دولت امام زمان را هم  بعد از آنهمه  دروغ و دونگ در مورد ثابت ماندن قیمتها باور نمی کنند . گوشت قرمز هم که اصلن سالهای سال است که از سبد کالاهای مصرفی مردم حذف شده است .
البته و صد البته آیات عظام و مراجع تقلید از بابت گرانی کمر شکن و قیمت رو به صعود هرگز گلایه و شکایتی نداشته و ندارند چرا که آنها  نه تخم مرغ که سالهای سال است تخم رهبری را نوش جان میکنند و  هرگز هم کسی نشنیده است که حتی یک « آخ » هم بگویند .


No comments:

Post a Comment