Saturday, July 14, 2012

امام زمان و نائب بر حقش کشته شدند



رسانه های مالزی خبر دادند مردی که با استناد به روایات و احادیث میگفت که امام زمان است و قصد آن دارد که جامعه بیمار را با استعانت از حضرت باری جّل و عَلی و ظل و رهنمودهای  قرآن شفا ببخشد و بشریت را در راه انبیا هدایت کند، در حمله به ساختمان نخست وزیری مالزی در شهر «  پوترا جایا »  کشته شد .
این مرد به همراه همسرش ( نائب بر حق )  در حالی که  شمشیر سامورایی در دست داشت و آن را در دور سرش میچرخاند سعی میکرد که وارد ساختمان نخست وزیری شود و آن مکان را فتح کند ، پلیس مالزی وقتی دید که این مرد یعنی امام زمان و همسرش به اخطارهایشان گوش نمی دهند و حاضر به مذاکره نیستند ، بسویشان شلیک کرد و دست چپ مرد و پای چپ زن را مورد اصابت گلوله قرار داد .
 امام زمان به علت زخم شدید در راه بیمارستان جان سپرد اما وضعیت زن در حال حاضر رضایت بخش میباشد .
پلیس اعلام کرد که این مرد 47 ساله بنام « خلیل افندی حمید » ( امام زمان )  و همچنین زن 28 ساله اش که دانشجوی سابق دانشگاه بین المللی اسلامی مالزی بود دچار بیماری روانی و از اعضای یک گروه  بنیادگرای مذهبی بودند .
لازم به ذکر است که خلیل افندی حمید از مدتها قبل وبلاگی باز کرده بود (    http://jayanegara1234.blogspot.nl/  ) و مردم را دعوت به صراط مستقیم میکرده است .
مالزی تنها کشوری نیست که امام زمان تولید میکند  ، کشورهای اسلامی و بخصوص ایران مرکز ثقل و هسته اصلی  این تولیدات خرافی در قرن بیست و یکم میباشد . 

No comments:

Post a Comment