Saturday, July 07, 2012

هفت تیر کشیدن در برنامه زنده تلویزیون کشور اردن



یک نماینده طرفدار عبدالله دوم در یک برنامه تلویزیونی به سوی نماینده مخالف خود هفت تیر کشید .
کشوری که ولایت فقیه نداشته باشد آخر و عاقبتش بهتر از این نمی شود !؟ 


 العربیه نت فارسی - محمد شوابکه نماینده پارلمان اردن یک باره تماشا گران برنامه تلویزیونی و حاضران استودیو را غافلگیر و شگفت زده کرد و به طرف مقابل خود در مناظره هفت تیر کشید .
طرف مقابل این نماینده هفت تیرکش منصور مراد نماینده سابق همین پارلمان بوده است که در برنامه پنج شنبه شب ، شب جمعه 5 و 6 ژوئیه 2012 در برنامه مشترک تلویزیونی در براب محمد شوابکه حضور داشت .
شوابکه گفت : درست است که من به منصور مراد حمله کردم ولی او به رژیم اردن و شخصیت هایش حمله کرد و آنها را عناصری مفسد و انگل صفت بر شمرد .
محمد شوابکه دفاع منصور مراد از قضیه بورسهای وهمی را به نقد و تمسخر گرفت .
نماینده سابق به پدر شوابکه ناسزا گفت ، شوابکه هم با پرتاب کفش به منصور مراد حمله کرد و در نهایت کار به هفت تیر کشی کشید .
از سوی دیگر نماینده سابق مضروب به « جراسا نیوز » گفت : من شکایت رسمی و قضایی می کنم . این جرم را باید اقدام به قتل و تحقیر و توهین دانست .
او این حمله را اقدامی از نوع اقدامات اوباش لباس شخصی دانست و بردن اسلحه تا درون استودیو تلویزیون را توهین به محیط رسانه ها و شکستن حرمت آنها تلقی کرد .
منصور مراد گفت : مگر میشود نماینده ای که باید مظهر اخلاق مردم انتخاب کننده اش باشد ، در براب نظر مخالف اسلحه بکشد . این بدان معناست که هر صاحب نظری در معرض خطر است .


No comments:

Post a Comment