Tuesday, July 02, 2013

دختران بی روسری در یک محله زرتشتیان در یزد





دختران بی روسری در یک محله زرتشتیان در یزد در کنار پسران در حال گفتگو میباشند و آب از آب تکان نمیخورد . آنهم دختران زرتشتی که مانند دیگر اقلیت های مذهبی در زیر چتر وحشت جمهوری اسلامی  بطور مضاعف سرکوب میشوند .

تا زمانی که یک آخوند و تخم و ترکه هایشان در حوالی آنها آفتابی نشوند  ، هیچ مشکلی نیست و آنها در جوار هم به شادی که ایرانی ها تشنه آن هستند میپردازند .

 آزادی برای زنان مملکت ما از نان شب نیز واجب تر است . زنانی که 35 سال در زیر شدیدترین آزار و اذیت ها قرار داردند و جنس درجه چندم در ایران خرافات زده محسوب میشوند .
این زنان شجاع با این حرکات خود یعنی در آوردن روسری و بی حجاب در خیابانها قدم زدن  به پشم و ریش آخوندها و احکام شرعی که هیچ تناسبی با تمدن بشری آنهم  در زمانی که علم با سرعتی محیرالعقول و باورنکردنی به پیش میرود میخندند و نشان میدهند که در زیر شمشیرهای ارتجاع مذهبی سر خم نمی کنند و حجاب اجباری  جز توهینی به آنها و لکه ننگی بر پیشانی آخوندها  نیست و نخواهد بود .  

  
     دختران ایرانی بعد از بازی فوتبال بی روسری در خیابانها به شادی میپردازند ، مردم وقتی که با هم باشند هیچ نیرویی نمیتواند آنها را سرکوب کند .