Tuesday, January 14, 2014

سخنانی خنده دار از ملا حسنی


سخنانی از ملا حسنی بخاطر برکناری و یا بقولی محترمانه بازنشستگی بعد از سه دهه 



  این زبانی که به جای جمهوری اسلامی ، جمهوری ایرانی میگوید باید کنده شود 

اگر فرد مشركی را وقتي فهميديم كه واقعاً مشرك شده ، بايد او را بسوزانيم ؛ اگر با گلوله هم بود اشكالی ندارد .


آقای حسنی پس از این تحصیلات به وطن خود باز می گردد تا آنچنان که خود می گوید در خدمت مردم باشد و با آنها.  مدتی بعد از روستا به ارومیه می آید و با اجاره کردن خانه ای در آنجا ساکن می شود. در آنجا همسایه ای بود که با بلند کردن صدای ساز و آواز او را اذیت می کرد. هرچه تذکر داد مفید نیفتاد. یک بار اسلحه را برداشت و چند تیر هوایی کنار در خانه او شلیک کرد. در این وقت صدا کم شد. بار دیگر رگباری به هوا زد و این بار صدا کاملا قطع شد و ماجرا خاتمه یافت 

                                            (ص 46) خاطرات ملا حسنی





اگر مومنين غسل جمعه را انجام ندهند مشكلات كمبود گاز مرتفع مي شود .

 موبایل تصویری هم به بازار امده، موبایل بدون حجاب حلال است ؟ خانم در خانه با موبایل تصویری صحبت می کند آن طرف سیم لوس می شود ، لوسی او مخابره می شود .


فقر، بیکاری، سگ پاکوتاه، پا متوسط بازی که در جامعه رایج شده، از ان جامعه چه انتظاری دارید؟ الله اکبر..خوش به حال انها که شهید شدند و سگ بازی را ندیدند، در جامعه ما اینک زنها کلاه می گذارند مردها سگ در دست دارند! برای گرفتن سگ بازها خجالت نکشیم


اعدام های ما، متاسفم ! اعدام روزنامه ای شده است!امنیت برقرار می کنید؟اعدام باید اشکار باشد، ده روز قبل اطلاعیه بدهند و محکوم به اعدام و اولیای دم در جلو چشم نیم میلیون نفر با صدای تاتاتا، تاتات(صدای تیر) می زنند بدنش می افتد به سر مردم، ان وقت عبرت می شود .

کسانی که ریش خود را می زنند از یزیدیان هستند، شاه هم ریشش را با تیغ می زد.


 ای بدحجاب نمی دانم چرا بعد از 28 سال بد حجاب مانده ای برو بمیر خجالت بکش نمی دانم چرا شوهر ت از بد حجابی تو نمی میرد



 من در دویست متری می ایستادم و با تفنگم  سیبهایی را که روی سر ضعیفه هایم که یکی دو تا نبودند میگذاشتم نشانه میرفتم و درست به هدف میزدم ، سه تا از زنهایم به همین خاطر  زهره ترک شده و در جا سکته کردند . من عادتم بود که زنهایم را در هر جمعه بجای سیبل برای تمرین تیر اندازی مورد استفاده قرار دهم ، آنهم در زمان طاغوت ، حتی برای این عمل چند بار به زندان رفته ام
شرح زندگی ملا حسنی

******
با اینترنت سروکار دارید؟
چند وقت پیش یک کامپیوتر خریدم و می خواستم کار کردن با اینترنت را یاد بگیرم که متاسفانه یاد نگرفتم. فکر نکنید که کودن هستم و یاد نگرفتم بلکه فرصت نداشتم، اما علاقه دارم یاد بگیرم.
پس با این حساب ای میل هم ندارید؟
نه! اگر یاد بگیرم حتما ای میل برای خودم درست می کنم.
در منزلتان ماهواره دارید؟
برنامه های ماهواره دو نوع است. یکی برنامه هایی که نگاه کردن به آنها تحریک کننده است و انسان را به گمراهی می کشاند و نگاه به این برنامه ها حرام است و برخی برنامه ها نیز علمی، آموزشی، مذهبی، کشاورزی و غیره است که به نظرم اشکالی ندارد، اما خیلی ها به دنبال برنامه های حرام ماهواره می روند.



 منبع کدخدا

ملا حسنی نماز جمعه روز قدس مرداد 1392
 
اوائل انقلاب چرا پسرتان اعدام شد؟
رشید حسنی پسرم بود که افکار چپی و منحرف داشت. البته قبل از این که منحرف شود با شاه می جنگید، اما روحانیون درباری منحرفش کردند و مرتد شد. خودم گفتم پسرم را دستگیر کنند و اگر حکمش 10 سال زندان است به او حبس ابد بدهند و اگر حکمش حبس ابد باشد او را اعدام کنند که خوشبختانه اعدام شد.
ناراحت نیستید؟
نه! با اعتقاد قلبی این کار را کردم و اصلا ناراحت نیستم .


******* 
 جایش را شناسایى کردیم. در کمیته انقلاب تهران با آیت ‌الله مهدوى کنى تماس گرفتم و گفتم: یک موردى هست، چند نفر مسلح بفرستد. نگفتم پسرم است ... گفتم اگر مقاومت یا فرار کرد، بزنید، نگزارید فرار کند و اگر هم تسلیم شد، دستگیر کنید و به کمیته تحویل بدهید. آنها رفتند و او را دستگیر کردند."
رشید را بعد براى بازجویى و محاکمه به تبریز انتقال دادند. او چون محل فعالیت‌ هایش آذربایجان بود در این شهر محاکمه و به اعدام محکوم شد و بلافاصله حکم اجرا گردید."
وقتى خبر اعدام رشید را شنیدم، چون به وظیفه خود عمل کرده بودم هیچ ناراحت نشدم. من در مورد انقلاب با هیچ شخصى ولو پسرم باشد، شوخى ندارم و با هیچ احدى در این مورد عقد اخوتى هم نبستم. هنوز هم اگر یکى از فرزندانم بر ضد انقلاب و رهبرى خداى ناکرده فعالیت کند، همان کارى را خواهم کرد که با رشید کردم.



خاطرات ملا حسنی

 واقعا وقت نگذاشتم به خانواده ام برسم . الان هم رنج می برم. پسر من دیروز با شاه می ‌جنگید و امروز در لیست اعدامی ها باشد برایم فوق العاده سخت است؛ اما او از خط انقلاب خارج شده بود
مصاحبه سال 1390 با خبرگزاری حوزه های علمیه ( رسا )


  روزنامه نگاری که نمی داند چه می نویسد، باید بمیرد 

آثار باستانی دو نوع هستند. آنهایی که در خدمت اسلام هستند باید حفظ شوند و بقیه باید تخریب و نابود شوند .