Tuesday, January 14, 2014

این شاعران را هر کجا که هستند بکشید




این شاعران را هر کجا که هستند بکشید
این سخنان عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی یعنی حسن رحیم ازغدی است که از زبان پیامبر اسلام نقل کرده است و با این سخنان مشعشع برای شاعرانی که نظام الهی !؟  یعنی جمهوری فاشیستی اسلامی را هجو و مسخره میکنند و استغفرالله نایب امام زمان او را مورد طعنه قرار میدهند  خط و نشان کشیده است و چراغ سبز  برای گزمه های خونخوار حکومتی روشن کرده است تا آنها را مانند سعید سلطان پورها و مختاری ها و فریدون فرخزادها سر به نیست کنند .

  او که به گزارش خبرگزاری مهر در سینما فلسطین تهران این مطلب را بیان میکرد .  در تشریح این نکته که   اسلام بین هنرمند ارزشی و غیر ارزشی تفاوت قائل است٬ به روایتی از تاریخ اسلام درباره قتل شاعران مبتذل‌گو به دستور پیامبر اسلام متوسل شده است .
رحیم‌پور ازغدی گفته پیامبر هم بعد از فتح مکه همه را بخشید به جز شاعرانی که شعر مبتذل و توهین‌آمیز حتی در مورد بدن و چهره زنانی که به اسلام پیوسته بودند می‌سرودند .
وی افزوده پیامبر در مورد این‌ها {شاعران} گفت هر جا که هستند آن‌ها را به قتل برسانید ولو اینکه به پرده کعبه آویخته باشند .
 *****

وَالشُّعَرَاء يَتَّبِعُهُمُ الْغَاوُونَ؛ أَلَمْ تَرَ أَنَّهُمْ فِي كُلِّ وَادٍ يَهِيمُونَ؛وَأَنَّهُمْ يَقُولُونَ مَا لَا يَفْعَلُونَ
و گمراهان از پی شاعران میروند، آیا ندیده ای که شاعران در هر وادی گسترده اند؟ و چیزهایی میگویند که خود عمل نمیکنند ؟ 

و اما اسامی چند شاعری که در صدر اسلام به دلیل انتقاد از پیامبر و دین اسلام در توطئه ها و ترورها سر بریده شدند  .

- ترور شاعری بنام " حویرث بن نقیذ :

وی شتر دختران حضرت محمد " فاطمه " و " ام کلثوم " را رم داده بود، به فرمان حضرت محمد و توسط حضرت علی در جریان یک توطئه به قتل رسید . 


                            (سیره ابن هشام .جلد 2. صفحه 273)

"ابو عفک" شاعر یهودی بود،در صدر اسلام که یکصد و بیست سال سن داشت. او شعری در مذمت حضرت محمد سروده بود. بدستور حضرت محمد "سالم بن عمیر" ما مور قتل "ابو عفک" شد . 


                              سیره ابن هشام .جلد 2. صفحه411


عبدالله ابن ابی سرح که زمانی از نزدیک ترین اصحاب و محارم حضرت محمد در صدر اسلام بود و کاتب وحی بود.پس از مدتی نسبت به کیفیت نزول آیات قران و ماهیت وحی و پیغمبری حضرت محمد  تردید کرد زیرا که او چندین بار کلمات وجملات آیات نازل شده را بدلخواه خود تغییر داد و حضرت محمد نیز ان آیات تحریف شده را پذیرفت .
این امر شک ابی سرح را برانگیخت.سرانجام ابی سرح در مورد آیه"فتبارک الله احسن الخالقین"  (سوره مومنون.آیه14) با پیغمبر اختلاف پیدا کرد او معتقد بود که: "این آیه را من سروده ام و محمد   آنرا از من دزدیده است" (سوره انعام.آیه93) اشاره به همین ماجراست. ابی سرح پس از این اختلاف از دین اسلام برگشت و حضرت محمد خون او را حلال ساخت . 


  تاریخ طبری.جلد 3.صفحه   1187

- ترور (عصماء .دختر مروان) :
"عصماء" دختر مروان شاعری آزاده و دلیر بود درصدر اسلام وی بدلیل اشعار انتقادی که در مذمت قتل عام یهودیان و همچنین ترور "ابو عفک" سروده بود. بدستور حضرت محمد " عمیر بن عدی" مامور کشتن "عصماء"شد. "عمیر" شبانه به خانه "عصماء" می رود و او را می کشد و صبح زود خبر کشته شدن "عصماء" را به حضرت محمد می دهد.حضرت محمد می گوید: (ای "عمیر" خدا و رسولش را یاری کردی) .


                             (سیره ابن هشام .جلد 2. صفحه 412)