Sunday, January 12, 2014

داد و هوار سایت های حکومتی از عکس این دختر زیبای ایرانی



بالاخره عکس زیبای این دختر ایرانی شبنم مولوی در خیابانهای آخوند زده  مملکت اسلامی کار خودش را کرد و عمود خیمه های نظام را به لرزه در آورده است و آنهم چه لرزه ای  . 
سایت حکومتی دانا که گویا مانند سایت های دیگر نظام ،  دوزاری اش دیر افتاده و در زمانی که تشت ها از پشت بام به زمین افتاده است با وااسلاما و واشریعتا کف به دهان آورده است که این دختر بدحجاب ،  و مثل همیشه عامل استکبار و صهیونیست تمامی هنجارها و عرف های معمول جامعه اسلامی را بر هم زده است و به جنگ با ارزش های مقدس بر خواسته است  ، همان جنگ نرمی که از تمامی جنگها خطرناکتر و دهشتناکتر است ، این سایت حکومتی ادامه داد که چرا مسئولین حکومتی در خوابند ، قبح شکنی و آسیب های جبران ناپذیر تا کی .
سایت حکومتی دانا : در سایه غفلت مسئولین و مردم از نهی از منکر، یک مدل با چرخیدن در خیابان و در دست داشتن یک دوربین، مکان های عمومی را به آتلیه شخصی خود تبدیل کرده است .

چند وقتی است که یک مدل ایرانی عکس هایی از خود در فضای مجازی منتشر کرده است که این عکس ها با حجاب نامناسب و لباس هایی خلاف عرف معمول جامعه در مکان های عمومی گرفته شده اند .

شبنم مولوی که چندی است به عنوان مدل در ایران فعالیت می کند دوربین به دست در سطح تهران و در مکان های عمومی گردش کرده و از خود عکس هایی گرفته است که خلاف عرف جامعه هستند .

این اقدام ساختار شکن در سایه غفلت مسئولین مربوط رخ داده است و اگر در ابتدا، کسانی از شهروندان یا مسئولین جلوی این کار را می گرفتند، این مدل به خود اجازه نمی داد در انظار عمومی از خود با ژست هایی که برازنده مکان های عمومی نیستند عکس بگیرد .

قبح شکنی این موضوع قطعاً آسیب های جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت؛ چرا که اگر هرکس به خود اجازه بدهد با دردست داشتن یک دوربین حرفه ای تمامی سطح شهر را بگردد و از خود و دیگران عکس بگیرد، امنیت سایر شهروندان به خطر می افتد .

این سوال مطرح است که چطور شخصی به مدت طولانی این اقدام را انجام می دهد اما هیچ یک از مسئولین مربوط به وی تذکری نداده اند ؟

چرا این مدل که به اقتضای حرفه خود باید در مکان های خاص عکس بگیرد، مکان های عمومی را برای ژست های خود انتخاب کرده و اصلاً با چه هدفی این عکس ها را در فضای مجازی منتشر می کند ؟