Thursday, June 16, 2011

فروش شکلات با عکس زن عریان در مغازه ها و سوپرمارکت های شهر مقدس قم

این روزها در ایران  شکلات هایی با عکس زن عریان  در حجم وسیع در مغازه ها و سوپرمارکت ها بفروش میرسد که نعره های واسلاما ! وا مسلمانا ! وا شریعتا را از دهانهای کف کرده علمای اعلام و آیات عظام  که در برابر خونهای نداها و سهراب ها خفه خون گرفته اند ،  به آسمان بلند کرده است . بنظر میرسد منبع اصلی این توطئه نرم یعنی شکلات های سکسی اسرائیل باشد ، همان صهیونیستهایی که ما هر روز شعار مرگشان را میدهیم و از سوی دیگر بیشترین روابط اقتصادی را البته پنهانی با آنها داریم  .
مرکز خبر حوزه  نقل میکند : در نشست شورای سیاست گذاری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر قم که در حرم حضرت معصومه برگزار شد حجت الاسلام حسین احمدی گفته است ما شاهد توزیع و فروش شکلاتی در برخی مغازه ها و سوپرمارکت ها ی قمی هستیم که استغفرالله عکس یک زن عریان را آنهم بی روسری و موهای بلوند توزیع میکنند . این ناهنجاری ها در برخی معابر و خیابانهای این شهر مقدس بنظر میرسد که هدفمند و حساب شده صورت می گیرد .

توزیع این شکلاتهای استکباری که تمام احکام شرعی و فقهی را زیر پا گذاشته است . در شرایطی صورت میگیرد که فتنه گران تبلیغات وسیعی را علیه براندازی نظام براه انداخته اند .  اگر سربازان بقیه الله  و دیگر دستگاههای نظارتی و امنیتی خدای نکرده در این امر مهم سهل انگاری و غفلت کنند بی شک این شکلات شیطانی در تهران بزرگ توزیع خواهد شد و دیگر نه تنها کاری از نظام ساخته نیست بلکه فتواهای آیات عظام را هم که همیشه در این موارد گوش بزنگ و در آماده باش بسر می برند ، مردم در پشت گوش خواهند انداخت و آبروی نداشته ما را بر باد خواهند داد .

No comments:

Post a Comment