Sunday, June 26, 2011

رئیس دانشگاهی که با دانشجوی دختر خود بی روسری در میهمانی شرکت کرد و بی پروا از سبزها حمایت میکند


این روزها با اینکه دانشگاههای ایران بیش از همیشه در معرض تاخت و تاز سگهای هار ولایت  قرار دارند . خبر میرسد که رئیس دانشگاه صنعتی شریف تهران بی پروا از سبزها دفاع میکند و توپ و تشرهای عمله و اکره نظام ولایی را به هیچ میگیرد . یکی از بسیجی هایی کودنی که از این بابت گزیده شده بود به گزارش جهان گفت : « همواره شائبه طرح مباحث ضد سیاست های نطام در برخی محافل علمی و دانشجویی توسط رئیس دانشگاه مطرح است و کلاسهای وی گاهی تبدیل به میتیگ های سیاسی می شود که عمدتا بحث های ضد انقلاب و موافق با فتنه در آنها مطرح میشود » .
 « جهان » ادامه میدهد : همچنین مشهور است که زمانی که یکی از استادان دانشگاه قصد داشته است تصویر امام و مقام معظم رهبری را در دانشکده فیزیک نصب کند این فرد با بهانه واهی سیاسی نکردن فضای دانشکده مانع این اقدم شده است . 
دانشجویان بسیجی دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی شریف  یعنی همان سگهای مقام معظم رهبری شب و روز با شیطان سازی از این استاد شجاع بر آنند تا او را هر چه زودتر از دانشگاه اخراج نمایند و یک کاسه لیس نظام را به جای او در سمت رئیس بر سر کار بیاورند .
از این استاد عکسی در روزنامه ها و سایت های اینترنتی به معرض دید عموم گذاشته شده است که نشان میدهد  وی به همراه یکی از دانشجویان دختر خود که روسری بر سر ندارد در یک میهمانی شرکت کرده بود ، آنهم در میهمانی ای که در آن چند خارجی هم  حضور داشتند  ، و این عمل ضد ولایی در مملکت اسلامی اشاعه فرهنگ غربی و توهین به ولایت محسوب میشود . یعنی حد و حدود شرعی و شکنجه و زندان در بر دارد .

No comments:

Post a Comment