Thursday, June 23, 2011

باز هم عکس زن عریان باز هم تصاویر مستهجن


ای داد ای هوار ، ایهاالناس چرا نشستید ، چرا خون گریه نمی کنید . چرا کفن نمی پوشید چرا از فراز کوهها خودتان را به قعر دره ها پرتاب نمی کنید  . اسلام را منحرفان از خدا بیخبر بازیچه هوسهای دنیوی خود  قرار داده اند . این بار نه از طرف استکبار و صهیونیستهای بین المللی بلکه در همین مملکت اسلامی و توسط دانشجویان . وبلاگ حزب الله شیراز خبر داده است که : «  جمعی از دانشجویان هنر دانشکده معماری دانشگاه آزاد شیراز طی اقدامی عجیب نمایشگاهی بر پا کرده  و تصاویری از دختران بد حجاب و مستهجن را که خود نقاشی کرده بودند در معرض عموم قرار دادند که چشمهای حزب اللهی های مظلوم را اشکبار کردند » .
بعد از دیدن این تصاویر خوانندگان حزب اللهی این وبلاگ خواهان اعدام بیدرنگ این عناصر ملعون شدند .

این عکسها که مسئولین دانشگاه آناتومی بدن نامش نهادند مرده را زنده میکند و بدتر از همه موجب تحریک و فعال شدن غده هیپوفیز مردان گشته و آنها را وادار به اعمال  منافی عفت میکند . مگر در نماز جمعه آیت الله خاتمی نگفتند که این زنها از هر مار گزنده ای خطرناکتر هستند و با چشمانشان جوانان را سحر و جادو میکنند . پس چرا رهنمودهای این آیت الله و اسوه خدا روی زمین و زمان  را  که از تخم رهبر رزق و روزی میخورد به پشت گوش انداختید . اینها که شما کشیده اید توهین به هنر و هنرمندان ولایی درگاه ولایت است . در جامعه بی حیایی را رواج میدهد و چشم و گوشها را باز میکند تا دیگر جوانان این مملکت دنباله رساله امام و کتابهای مجلسی نروند . در کدام حدیث و روایتی استغفرالله  آمده است که این تصاویر مستهجن را به معرض دید عموم گذاشتن آزاد است . این فیزیولوژی یا قرتی لوژی یعنی به نمایش گذاشتن باسن های عریان و پستانهای شهوت آلوت و جاهایی که نقاط حرام بدن محسوب میشود ،  اگر چند روز در نمایشگاه بماند عمود خیمه نظام را درهم می ریزد . باز بگویید که چرا گرانی است . باز بگویید که چرا فلان نقطه از عالم زلزله می آید . 
 کجایید علمای اعلام و حجج اسلام . این کشتن مردم بیگناه ایران در خیابانها یا زندانهای مخوف نیست که پوزه بند به دهان بزنید و در اندرونی از سر و کول دختران 14 ساله صیغه ای بالا بروید . این قضیه وجود و لاوجود اسلام است . مثل نوشیدن شراب موجب سونامی میشود  .
 انگار در این مملکت مسئولی یافت نمی شود که  این متجاوزان به حریم عصمت و طهارت را با شمشیر گردن بزند تا عبرت دانشجویانی باشد که به جنگ با ولایت بر خاسته اند . خدا به سر شاهد است که خمینی در جهنم چهره اش اشکبار است . به رب و رسول این تصاویر لخت و برهنه زبانم لال ، اعوذبالله من الشیطان ... حتی امام زمان را از ته چاه جمکران حالی به حالی کرده و دست افشان و پاکوبان  به نمایشگاه میکشاند چه رسد به مردان ولایتمدار ما که از دیدن یک تارمو از فرط شهوت غش میکنند و به زمین می افتند .









ای خاک بر سر نظام ولایی تان که با دیدن چند عکس معمولی به لرزه می افتد و خاک بر سر شما حزب اللهی های شیرازی که فرمان قتل این دانشجویان هنرمند را میدهید .

No comments:

Post a Comment