Saturday, October 08, 2011

شب اول قبر



بخشهایی از کتابهای جامع التمثیل و سفینه البحار را نقل کرده ام تا سکولارها و افرادی که نعوذبالله خدا را باور ندارند بخوانند و با خواندن عذاب هایی که شنیدن آن مو را بر تن آدمی سیخ میکند بر خود بلرزند و بخود بیایند و توبه کنند تا باشد خداوند تعالی با دیده منت بر آنها نظر کند و بر دفتر اعمالشان که پر از گناهان کبیره و صغیره است خط بکشد و آنها را در طبقه ای از بهشت ،  در آغوش حوریانی که قدشان به 19 متر و هر نزدیکی ( جماع ) با آنها 80 هزار سال طول میکشد جای دهد و بنده سر و پا تقصیر را نیز بخاطر ترویج و نشر این سی دی که در عکس فوق مشاهده میکنید عاقبت بخیر فرماید .

شب اول قبر و نکیر و منکر
ایزد تعالی این دو فرشته را خلق فرمود تا هر گاه مرده را در گور نهند در صورتی که از آن هولناک تر نباشند بیایند و سلام کنند و آتش از چشمهای ایشان بیرون جهد و از بدن ایشان آتش بیرون آید و زمین را همی کنند و هر یک عمودی بدست دارند که اگر بر کوهی زنند کوه را بزمین فرو ریزند . پس اگر نعوذبالله جواب سئوال ایشان را ( مرده )  نتواند داد عمود آتشین بر وی زنند و آن بنده عاصی نعره زند که همه جانوران بشنوند و هر که آن نعره را بشنود بر خود بلرزد و بر آن بنده عاصی لعنت کند .
و اگر صدای او را آدمیان بشنوند قالب تهی کنند . 
نکیر و منکر از مرده سئوال کنند خدای تو کیست ؟ و دین و پیغمبر تو چیست ؟ و پرسند نایبش کیست ( منظور خامنه ای است ) و کتابش چیست ؟ و اگر بدکار باشد و جواب را نداند وی را در پلاسی بپیچند و ملک الموت آید با دزن آتشین خاردار و گوید بیرون آی ای جان پلید به سوی خشم و پراکندگی ، از آن صدای نهیب جان آن بدبخت به دیگر اعضا و اندامها فرار کند آنگاه ملک الموت با آن دزن آتشین خاردار در جان وی زند و آن را به بیرون کشد به صورتی که تمام رگها و پیوندهای او از بیم بگسلد ، و وی را نگزارند به آسمان برد و در آن هنگام نکیر و منکر آیند و سئوالات قبل را بپرسند . پس گوید ندانم در این هنگام دری از درهای جهنم در قبر وی باز میشود و تمام قبر وی پر از آتش میشود بطوریکه استخوان های وی از هم بیرون آید . 

کلیات جامع التمثیل چاپ پنجم 1375
کافر و منافق را هفتاد فرشته عذاب که نامشان زبانیه است  تشییع می کنند و سپس دری از آتش به روی او باز می کنند و خداوند مارها و عقرب ها و حیوانات زمینی را بر او مسلط می کند که او را نیش بزنند تا وقتی که زنده شود و از قبر بیرون آید . آنگاه نکیر و منکر یکی از چپ و دیگری از راست در حالی که موهای آنان روی زمین میکشد و زمین را با ناخنهای خود می کنند وارد میشوند . 
سفینته البحار 2 ص 395




No comments:

Post a Comment