Monday, October 10, 2011

عدالت محاکمه دزد بزرگ حاکمیت مردم ایران خامنه ای است نه بریدن دست و پای کسانی که بر اثر گرسنگی یک لقمه نان می دزدند



بنا به گفته محمد رضا حبیبی دادستان عمومی و انقلاب اصفهان دستهای 4 سارق در اصفهان و درود ، تیران ، کرون و نجف آباد قطع گردید . جرم این سارقان دزدیدن احشام و یا مثل آن جوان 20 ساله در ماههای قبل سرقت جزیی از قنادی بوده است .
بر اساس ماده 201 قانون مجازات اسلامی حد سرقت به شرح زیر است :
الف -  در مرحله اول چهار انگشت دست راست سارق از انتهای آن بطوریک انگشت شست و کف دست او باقی بماند .
ب -  در مرحله دوم قطع پای چپ سارق از پایین بر آمدگی بنحوی که نصف قدم و مقداری از محل مسح او باقی بماند .
ج -  در مرتبه سوم حبس ابد .
د -  مرحله چهارم اعدام ولو سرقت در داخل زندان باشد

جا دارد که در اینجا مفاد جهانی حقوق جانوران را برای دادستانی و سران حکومت اسلامی بخوانیم تا ببینند که مفادی را که برای حیوانات عنوان کرده اند دهها برابر از قانون اسلامی  پذیرفته تر میباشد :
ماده 1 - تمامی جانوران دارای حقوق مساوی برای زندگی کردن تحت عنوان تعادل زیستی هستند .
ماده 2 - جانوران نباید در معرض بر خوردهای بد و اعمال بیرحمانه قرار گیرند .
ماده 3 - هرگونه آزمایش زجر آوری بر روی جانوران چه بصورت فیزیکی و چه روحی تجاوز به حقوق جانوران محسوب می گردد .
ماده 7 - هر گونه عمل غیر ضروری که باعث مرگ جانوری گردد یا هر گونه تصمیمی که منتهی به این امر گردد کشتار دسته جمعی تلقی می گردد .
و.........................   ( ویکی پدیا )

ج . اسلامی گمان میکند در عصر بربریت در 1400 سال پیش زندگی میکند و هنوز آداب کون شویی و پایین تنه بر جهان متمدن حاکم است و یا خود را به خریت و کوچه علی چپ میزند تا ایز گم کند و بحرانهایی را که تا خرخره در آن فرو رفته است با شیادی بپوشاند .
مردم ایران با اینهمه تیغ سانسور و نیست و نابود کردن ماهواره ها ، بستن روزنامه ها و دستگیری و زندانی کردن روشنفکران از سیر تا پیاز قضایا باخبرند . سرعت اینترنت خبرها را قبل از اینکه به بیت رهبر برساند به گوش مردم جهان میرساند .  عصر ما را عصر آگاهی و رهایی مردم  از غل و زنجیر استبداد نام برده اند . دیگر شریعت و قوانین عصر بربریت و  شمشیر جاهلیت کارایی خود را از دست داده است . 
با ایجاد جو و رعب و وحشت و اعدامها و بریدن دست و پا و از حدقه در آوردن چشم نمی توانید عمر خود را طولانی تر کنید . جهان از اختلاس اخیری که در ایران رخ داده ،  تکان خورده است و راس هرم نظام ولایی یعنی خامنه ای می گوید که دست نگه دارید و قضیه را کش ندهید . توگویی آب از آب تکان نخورده است . آنهم در مملکتی که اکثریت مردم در زیر خط فقر زندگی میکنند و کوچه و خیابانهای پایتخت ام القرای جهان اسلام یعنی تهران پر شده است از جوانان بیکار ، دخترانی که از شدت فقر دست به تن فروشی میزنند . میلیونها کودکی که به مدرسه نمی روند یا اگر میروند در طویله سوت و کور و تاریک درس میخوانند .
 در مقابل نظام ولایی به جای حل مسائلی که هرگز در چارچوب این نظام قابل حل نیست و خودشان باعث و بانی گرانی سرسام آور و رشد تصاعدی نرخ تورم هستند ،  جهت انتقام و ایجاد فضای ترس و وحشت برای شندرغازی دست و پای 4 نفر را می برند و خط و نشان برای مخالفان میکشند  .
آنها خوب میدانند که اگر دست از پا خطا کنند . مردم بیخ گلوی ولایت فقیه که داستان طشت  ثروت های افسانه ای اش از بام فرو افتاده است  را میگیرند و این ائمه جماعات و آیت الله هایی که با ثروتهای میلیاردی در بانکهای اروپایی فربه شده اند . اگر دست کسی باید قطع شود دست همین قاضی هایی است که فرمان قتل میدهند . همین سران رژیم که علاوه بر ثروتهای مادی حق حاکمیت مردم را دزدیده اند . 
راستی چه شد پرونده قاتلانی که به پیر و جوان در کهریزک تجاوز میکردند بسته شد و همان جنایتکاران نه تنها به سزای اعمال خود نرسیدند بلکه ارتقا مقام و درجه پیدا کردند . و آن قاتلان قتلهای زنجیره ای و کشتار خاموش سال 67 .
این دزدیها و رشد بی سابقه خلافکاری و بزهکاری و قتلهای ناموسی نتیجه بلافصل شرایط وخیم اقتصادی است و فرهنگ جاهلیتی که به جای مرهم بر زخم گرسنگان بر آن نمک می پاشد . 
گرسنگی در ایران بیداد میکند . مردم کارد به استخوانشان رسیده است و جانشان به لب . چشم در آوردن ، دست و پا بریدن نه تنها معضل اقتصادی را حل نمیکند که در لحظه مناسب  انبار باروتی که در سینه مردم نهفته است را منفجر میکند و از تخت و بارگاه این نظام ضد انسانی جز خاکستری باقی نخواهد گذاشت .


No comments:

Post a Comment