Monday, October 03, 2011

کشف بیش از دو هزار امام زاده در ظرف یک سال


امامزاده کشک 

الحمدالله  ایران مقام اول را در کشف امامزاده در جهان بدست آورده است . ماهی نیست که بر اثر خواب نما شدن  این یا آن روضه خوان یا جن گیر و رمال امامزاده یا پیغمبری کشف نشود . هر چه اوضاع اقتصادی بدتر و کارد به استخوان محرومان بیشتر فرو میرود  ،  ضرورت کشف امامزاده از نظر روایات و احادیث بیشتر میشود . 
معلوم نیست که امامان معصوم که نور به قبرشان ببارد ، هر کدام  چند صد زن و کنیز و برده داشته اند که تنها در ایران بیش از ده هزار فرزند فراری به یادگار گذارده اند . بنده یک لا قبای تبعیدی که تحقیقاتی در زندگی امام حسن امام دوم شیعیان نموده ام متوجه شدم که آن بنده معصوم که بیشتر عمر خود را به بستر گذارنده است ، بیش از سیصد زن داشته است ،  تا به این وسیله یعنی جماع حداکثر ،  اولاد پیغمبر اکرم  را در جهان به ماکزیمم برساند . یک عقل سالم با  حساب سر انگشتی میتواند در بیاورد که آن مقدسین و معصومین فرصت سر خارندان با این همه زنها  نداشتند . یعنی دور تسلسل جماع دستعجمعی و غسل شرعی  . چه رسد به امور معنوی مردم .
 تنها در یک قلم 300 هزار ایرانی را در جنگ به غنیمت گرفتند و زیباترینشان را پیشکش همین  امامان و دور بری هایشان کردند . یعنی خواهران ما را به اسیری بردند و به همه شان از دم با فریاد الله و اکبر تجاوز کردند . همین کاری که اراذل و اوباش خامنه ای در زندانها مرتکب میشوند .

به گزارش خبرنگار ایرنا قائم مقام سازمان اوقاف و خیریه گفت : وجود مقبره 10 هزار و 500 امامزاده و 33 پیامبر در کشور ایران را به قطب امامزادگان در جهان تبدیل کرده است . او تاکید کرد : طبق گفته های مقام معظم رهبری دائر بر لزوم تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی ، برنامه ریزی تبدیل 127 هزار موقوفه و یک میلیون و یکصد هزار رقبه در کشور به قطب فرهنگی در حال برنامه ریزی است . در بهمن ماه سال گذشته طبق گفته همین قائم مقام سازمان اوقاف تعداد امامزاده های کشور هشت هزار بودند که با آمار و ارقام جدید خبر از آن میدهد که در سال گذشته بیش از دو هزار امامزاده در ایران پیدا شده اند . بر طبق این روایت حکومت اسلامی  باز هم گل کاشته است و مقام نخست را در کشف امامزاده ها در جهان بدست آورده است .
همچنین  معاون  بقاع و اماکن متبرکه چندی قبل  گفته بود که در سال  89 بر اساس سر شماری بالای 150 میلیون نفر زائر به زیارت امامزادگان مشرف شدند یعنی آنها را سرکیسه کرده  و پولشان را چاپیدند . او گفت :  با مطالعه روایات توسط طلابی  که تخصص در حدیث دارند ،  در ایران اسلامی حداقل 33 هزار مسجد و به موازات آن آخوند کم داریم . 
وقاحت این اوباش ولایت به آنجا رسیده است که حتی بنا بر فتوای مراجع تقلید و دیگر مفت خواران حکومتی   بخشنامه صادر کرده است که  در لحظه تحویل سال  ائمه جمعه مردم را تشویق کنند که در امامزاده ها حضور پیدا کنند تا این عید را که در ذاتش با شادی و رقص و پایکوبی همراه است . به عزا و روضه خوانی تبدیل کنند و بر سر و روی خود مانند محرم گل بپاشند و با ناله  و آه و زاری سینه بزنند .
از سوی دیگر در حالی که کودکان این آب و خاک در طویله ها یا در اتوبوس ها در تاریکی مشغول درس خواندن میباشند ، میلیارد ها تومان بودجه مملکت را صرف مرمت و عمران آبادی این مراکز خرافه و جنبل و جادو میکنند تا بیشتر مردم را در تحمیق و بی خبری نگه دارند .
حکومت اسلامی دشمن فرهنگ انسانی و ایرانی است . خرافات و جادو و جنبل ذاتی این نظام است . با این مزخرفات غل و زنجیر بر روح و روان مردم می بندند . این اوباشان خوب میدانند که وقتی مردمی روح و روانشان در بند باشد دیرتر بر می خیزند یا به سلطه استبداد تن میدهند .
بی خود نیست که مجسمه هایی را که سمبل فرهنگ و تاریخ این مملکت میباشند از قبیل فردوسی و آریو برزن تا کتابها را تار و مار میکنند . روح اشغالگرانی که در 1400 سال پیش آمدند و کشتند و بردند در درون پلیدشان تنوره میکشد تا باز این ملت را به برده گی بگیرند . اما غافل از آنند که آن صبوح  بشکست و آن پیمانه ها بر خاک ریخته اند . ما در قرن ارتباطات و آگاهی مردم بسر میبریم . دیگر نمی شود با جادو و جنبل و مزخرفات خلقی را در زنجیر اسارت داشت . توفان تغییر که با غرش مهیبش در منطقه به حرکت در آمده است در خیزش دوباره مردم ایران ،  دمار از روزگارشان در خواهد آورد  . 
ما بجای مقبره امامان در حکومت آینده به میخانه ها و سالن های سرور و شادی نیاز  داریم . مقبره خمینی را که قاتل هزاران هزار جوانان رشید این مرز و بوم بود باید تبدیل به سالن رقص زنانی تبدیل کرد که روسری از سر بر میدارند و پایکوبان و دست افشان به ریش مراجع تقلیدی که دستشان تا آرنج در خون مردم آغشته است می خندند  .
بی شک بیداری ایرانیان   این حکومتی را که از اعماق 1400 سال جنایت در این میهن سر بر آورده است و جنایت را موعظه میکند  به زباله دانی تاریخ می سپارد . ما به این حقیقت درخشان  یقین داریم .