Tuesday, October 11, 2011

100 هزار مرد به تماشای فوتبال ایران و بحرین می روند زنها در خانه تره خرد کنند و سماق بمکند




100 هزار مرد با شور و شوق باور نکردنی در انتظار دیدار  تیم ملی فوتبال ایران با بحرین بسر می برند  ، کارلوس کی رش یا کی روش  سر مربی تیم ملی گفته است که مردهای مملکت اسلامی ایران با هر چه در توان دارند به ورزشگاه آزادی بیایند و آنها را تشویق کنند . روزنامه های حکومتی نیز که دل خونی از دیکتاتوری بحرین که شیعیان مظلوم را سرکوب میکند دارند ، تیتر صفحه نخست خود را با کلمات درشت از قهرمانان فوتبال پر کرده اند و سایت های اینترنتی .
مردهای جوان از هفته های پیش آرام و قرار ندارند و حتی شب گذشته خواب به چشمانشان از هیجان نیامده است . پیراهن های سفید خود را اتو کرده در تاقچه گذاشته اند تا در دمدمای صبح آن را بر تن کنند و به ورزشگاه آزادی بروند . در تشویق تیم ملی فرق نمی کند پرسپولیسی باشی یا استقلال همه برابر هستند جز ضعیفه ها . ضعیفه ها باید در خانه بمانند و اگر حجاب را رعایت کنند بقول امام جمعه تهران آیت الله خاتمی که درود شیاطین هفت آسمان بر او باد فرمودند :  بانوان محترم اگر به پر و پاچه فوتبالیست های مرد نگاه نکنند با اجازه گرفتن از مرد خانواده و در حضور آنها به لحاظ شرعی  مجازند به توپ فوتبال در ورزشگاه بزرگ 100 هزار نفری آزادی به بازی  ایران و بحرین نگاه کنند .  آنهم با شرط و شروط و اما و اگرهایی که در نزد علما تردید و تشکیک در باره آن وجود دارد . 
و اما ضعیفه هایی که آقا بالاسرهایشان به نحوی از انحا  به ورزشگاه  آزادی یا نزد زنهای دیگرشان  برای انجام کار خیر  رفته اند طبق رساله های مراجع تقلید ، باید حجاب را رعایت نموده و در خانه مانده و تره خرد کنند و با احتیاط جوانب شرعی مساله ، سماق بمکند . به تلویزیون در غیاب آقا بالاسر دست نزنند که تا در دل و جانشان این جعبه جادویی وسوسه های شیطانی در افکند . آنها تنها وظیفه ای که دارند جمع و جور کردن کارهای منزل ، از شستن ظرف و ظروف تا پختن غذا و جارو کردن و هزار کوفت و زهر مار دیگر میباشد که خداوند تبارک تعالی در کتب آسمانی برایشان مقرر فرموده اند و مهمتر از همه آماده ساختن رختخواب میباشد تا مرد شهوتش را در بعد از دیدار بازی پر هیجان در پایین تنه شان خالی کند . طبق احادیث و روایات مسند صوابی بالاتر از این در دنیا و آخرت برای یک کنیزخانگی نبوده و نخواهد بود ،  تا خدای نکرده وسوسه های شیطانی و غرایز شهوی شوهرانشان  را بسوی ضعیفه های دیگر که باز هم بقول آیت الله پشمکی از مارهای گزنده خطرناک ترند سوق ندهد . هر چند با قانون چند همسری و صیغه های تر گل و ور گل اسلام عزیز حساب همه چیز را از سیر تا پیاز برای مردها کرده است .

No comments:

Post a Comment