Saturday, October 29, 2011

خبر مشکوک کم شدن اجنه و تظاهرات جن ها در مقابل بیت آیت الله جنتی


 ولی امر اجنه ولایی آیت الله پشم الصورت
در پی انتشار خبر مشکوکی در مورد کم شدن جن ها در ام القرای جهان اسلام  تظاهرات خشمگینانه ای توسط شورای هماهنگی اجنه  در مقابل بیت آیت الله عظیم الشان جنتی صورت گرفته است که مورد توجه رسانه های داخلی و خارجی  قرار گرفته است . 
 متن این  خبر مشکوک که در جریده ها آمده ، چنین است  :
فردی که خود را جن گیر معرفی کرده ، در هجدهمین نمایشگاه مطبوعات مدعی شده که طی چند سال گذشته از تعداد اجنه در ایران کاسته شده است . 
این رمال با مراجعه به غرفه روزنامه ها و خبرگزاری های سیاسی گفته که اکنون به ندرت می توان جن آزاد  تسخیر کرد و این کمبود باعث ایجاد مشکلاتی برای فعالیت او و همکارانش شده است .
طبق اظهارات این مرد 60 ساله در 5 سال اخیر پیش تر اجنه ساکن ایران توسط جن گیرهای کاملا حرفه ای و قدرتمند به استخدام در آمده اند که پیش از 5 سال قدمت دارد . این جن گیر مدعی شده که این لشکر بزرگ میلیونها جن با سنین و توانایی های مختلف را در اختیار دارد و محل استقرار آن نیز یکی از شهرهای شرقی کشور است . او همچنین گفته که پس از بر قراری رابطه با اجنه متوجه شده که این لشکر توسط لیدر جریان انحرافی هدایت می شوند .

بعد از پخش این خبر جعلی که ساخته و پرداخته استکبار جهانی و عوامل موساد میباشد . جن های خشمگین با مشتهای گره کرده   با شعارهای ما اهل کوفه نیستیم ، خامنه ای تنها بماند .  انزجار خود را از فتنه گران و ستون پنجم دشمنان ولایت  در نشر اکاذیب اظهار کردند .
بعضی از مفسران با رد دلایل جن ها این خبر را موثق دانسته و مستندات خود را در این باره به معرض دید عموم نهادند . آنها علت کمبود جن را از جمله در بدحجابی و گسترش بیدینی جوانان و نرفتن به مسجد عنوان کردند .
گروهی دیگر سرطان پستان  آیت الله جنتی را در این امر دخیل دانسته اند و ادعای سر و پا کذب جن های کافر را که بی حجاب یعنی بی روسری در ملا ء عام ظاهر شده بودند و نقاط ممنوعه بدن خود را در راهپیمایی ،  در معرض  دید نامحرم قرار داده بودند سراسر سفسطه دانستند .
قابل ذکر است که در آن سوی طیف  جن های مسلمان و ولایی ضمن تائید این نظر اعلام کردند که سه روز روزه سیاسی خواهند گرفته و پا برهنه تا مقابل بیت ولی امر مسلمین جهان راهپیمایی خواهند کرد .  آنها همچنین خواستار اعدام سردسته جن های کافر و فتنه گر در ملاء عام شدند .
لازم به یاد آوری است که مفتی معروف مصری چندی پیش فتوا در داده بود که خوردن گوشت جن هایی که از اسلام بر گشته اند حلال تر از شیر مادر میباشد و از آن زمان ، مشایی و جن گیران دور و بر او با استخدام عده ای جن گیر حرفه ای قتل عام گسترده ای را در اطراف و اکناف ایران اسلامی براه انداخته بودند . علت اصلی پایین آمدن قیمت گوشت در همین رابطه میباشد . یعنی اقشار پایینی با خوردن گوشت بسیار ارزان  اجنه مرتد دیگر رغبتی به گوشت گاو و گوسفند نشان نمی دهند .  اسناد و مدارک در این بابت بحدی زیاد است که کسی نمی تواند این واقعیت را کتمان کند .  در راستای همین جنگ و دعواهای رسانه ای ، برای خاموش کردن آتش فتنه ، رهبری در یک نشست خصوصی به علما تذکر داده بود که مبادا مساله را کش دهند که عمود نظام به افقی تبدیل شود . 


No comments:

Post a Comment