Tuesday, November 08, 2011

آقای اوباما ، جنگ یک نعمت الهی نیست بلکه خیانت به جنبش آزادیخواهی مردم ایران است



دوباره آمریکا و متحدانش بر طبل جنگ میکوبند و میخواهند با بمب و موشک دموکراسی در ایران بیاورند . احمقانه است که فکر کنیم آنها تنها پایگاههای نظامی را نابود میکنند . تجربه نشان داده است که استعمار تحت لوای کمک به مردم در زنجیر در قدم اول  همگام با موشک باران پایگاههای نظامی ، زیر ساختهای صنعتی مملکت را نیز نابود می کند . ما تجربه خونین عراق این کشور همسایه را در پیش رو داریم . میلیونها پناهنده ، نابودی شالوده های اقتصادی ، شکنجه های مخوف اسیران در ابوغریب ، روی کار آوردن دیکتاتور جدید ، دهها هزار کشته ، ناامنی ، فقر ، گرسنگی و تبعات بمب های ریخته شده که هزاران هزار کودک و پیر و جوان  را دچار بیماری های لاعلاج کرده است . آمریکا همه این جنایات را تحت لولوی داشتن  سلاح اتمی و  بشارت دموکراسی انجام داده است . یعنی کاری کرده است که مردم عراق حسرت روزهای دیکتاتوری صدام را میخورند .

در این 32 سال آمریکا تنها سیاست مغازله و لاس زدن با آخوندهای حاکم  را در پیش گرفته است و صورت مساله اصلی ملت ایران را که سرنگونی رژیم فاشیستی اسلامی است را با سلاح اتمی تغییر داده است .  خطوط استرتژیک و تاکتیکی اش همواره  در جهت نابودی آلترناتیو دموکراتیک در ایران بوده است  یعنی تغییر رژیم از راه جنگ و روی کار آوردن نیروهایی که نه در جهت جامعه ای سکولار و مردم سالار که در جهت وابستگی حرکت میکنند . ماهیت و جوهر سیاست هایشان همان روندی است که در 28 مرداد دنبال کردند یعنی خنجر از پشت به جنبش استقلال طلبانه و آزادیخواهی ایران .
آقای اوباما 
جنگ برای مردم ایران بر خلاف گفته خمینی یک نعمت بزرگ الهی نیست . این عمل ننگین جز طولانی تر کردن عمر متحجران مذهبی و اسلام طالبانی در منطقه و کشتار حرث و نسل همانطور که تجربه نشان داده است ندارد . ایران را به میدان  خونین آزمایش زرادخانه های فوق مدرن و فروش تسلیحات  و تروریسم لگام گسیخته  نظامی نکنید .
آقای اوباما
در این سالهای تاریک دیکتاتوری که چتر وحشت بر این مرز و بوم سایه افکنده است . شما در عمل نشان دادید که با همه جار و جنجالهای توخالی در سمت و سوی آخوندهای هرزه درا حرکت میکنید . مردم ما در سال 88 شعار میدادند یا با ما یا با ولایت فقیه ، آنها منظورشان را دو پهلو و محترمانه به شما رساندند و گفتند که دست از حمایت جنایتکاران حاکم در ایران بر دارید ، اما شما پنبه در گوشتان چپاندید و خود را به کوچه علی چپ زدید و همان سیاست های کهنه شده استعماری را پیش گرفتید . شما بهتر آن دیدید که این فاشیست ها روی کار بمانند تا نیروهایی مستقل و دموکرات در این میهن زمام امور را بدست بگیرند . 
شما همیشه آماده اید که با مغزهای بیمار و جنگ طلبانه تان  بمب و موشک مانند نقل و نبات روی سر مردم ببارید اما یک هزارم آن کمکها را در راستای حقوق بشر بکار نمی برید . ایران  رتبه اول  اعدام را به نسبت جمعیت در جهان دارد ،  در زندانها شکنجه و تجاوز میکند ،  پایگاه استراتژیک حمایت از تروریستها در منطقه میباشد و در داخل هر صدای حق طلبانه را سرکوب میکند و شما خاک در چشم مردم میپاشید و آنها را به سمت و سوی راههای خاکی و هرز میبرید . 
شما با این سیاست ها مردم ایران را تحقیر میکنید که استحقاق دموکراسی را ندارند و حتما یک آقا بالا سر باید از آن سوی مرزها با جیمزباند بازی و کشت و کشتار آزادی را برایشان در حمام های خون بهمراه بیاورد .
راستی را حمایت های نظامی  شما از مردم لیبی چه ارمغانی را به همراه داشت ، جز فاشیسم اسلامی .  هم اکنون بر فراز ساختمانهای دولتی در آن کشور به جای پرچمهای آزادی ، پرچم القاعده به چشم میخورد .  یک دیکتاتور را سر نگون کردید ، اما دیکتاتوری دهها بار مخوف تر در حال روی کار آمدن است . اپوزیسیونی که در قدم اول چند همسری را آزاد و خواهان حکومت دیکتاتوری از نوع اسلامی آن شده است . 
ملت ایران یکبار از چاله به چاه افتاده است . دیگر فریب گرگها را در پوستین میشها نخواهد خورد . دست از حمایت از خامنه ای و مماشات با او بر دارید .  به انتخاب این ملت که نابودی تام و تمام این رژیم دیکتاتوری است احترام بگذارید . مردم ایران آنقدر شجاع هستند که در برابر رژیمی که در دور تسلسلی مرگبار از بحرانها دست و پا میزند  و در حال لت و پار کردن بهترین همراهان خود در سالهای جنایت و کشتار میباشد ، خود به میدان بیایند و مشت آهنین خود را بر پوزه ولایت مطقه فقیه بکوبند و این نظام سر و پا فساد را در تمامیتش  سرنگون کنند .  



No comments:

Post a Comment