Tuesday, November 29, 2011

ابراز تاسف وزارت امور خارجه و دم خروس ملا

وزارت امور خارجه با انتشار بیانیه ای از رفتار عده ای معترض که به طور خودجوش و در یک ساعت معین و نقطه مشخص به سفارت بریتانیا حمله کردند  ابراز تاسف کردند و ضمن احترام به قوانین و مقررات بین المللی و تاکید بر اصل مصونیت اماکن دیپلماتیک ابراز نمودند این قضیه  از طریق مجاری قانونی و مبادی ذیربط پیگیری خواهد شد . 
وزارت امور خارجه این رژیم اراذل و اوباش خودشان خر تشریف دارند یا ملت ایران را ناآگاه فرض نمودند که در قرن بیست و یکم با این پیشرفت های محیرالعقول در تکنولوژی از همه چیز بی خبر هستند و در قرون وسطا زندگی میکنند .
 با این عکسهایی که در رسانه های بین المللی قرار گرفته است دیگر جای تردیدی نمانده است که این لات و لوت ها که مانند مغولها به سفارت انگلیس حمله کردند همان سگهای هاری هستند که قلاده شان در بیت ولایت است .  آنهم در آستانه 16 آذر ، روزی که هر ساله زمین در زیر پای دیکتاتور به لرزه در می آید .
این سگهای هار در همه جا برای حفظ نظام حضور دارند از قتل های زنجیره ای تا حمله به خانه کروبی ، از بستن روزنامه ها تا گشودن آتش به تظاهر کنندگان بی دفاع و تجاوز در زندانها . بدون این عوامل مزدور اساسا نایب امام زمان یک روز نمی تواند بر تخت قدرت باقی بماند .
با این ترفندهای  لو رفته  ، رژیمی که در گرداب بحرانها دست و پا میزند و پنجه های تحریم گلویش را فشرده است کسی  گول نخواهد خورد . سید علی و شرکایش خوب میدانند که پشم و پیلشان ریخته است و دیگر کسی برایشان تره هم خرد نمی کند . این بحران سازیها تنها آنها را در گردابی که فرو رفته اند بیشتر فرو خواهد برد . تاکتیک های فرار بجلو دیگر دورانش سر آمده است . اگر جنگی هم در بگیرد مردم تمام سلاحهایشان را نخست به سوی رهبران قاتل خود نشانه خواهند رفت . آنهایی که مسبب اصلی بدبختی هایشان هستند .

همان گونه که در عکس مشاهده میکنید عده ای از تروریستهای منفور  حزب الله  لبنان همانها که در خرداد ماه سال 1388 بسوی مردم دلیر ایران که با دست خالی به تظاهرات مسالمت آمیز زده بودند مستقیم آتش گشودند ، دیده میشوند . تروریستهایی که افسارشان مستقیم به بیت ولایت فقیه وصل است . 
عکسهایی از تروریست های حزب الله در حمله به سفارت انگلیس در تهران

حتی مغولها هم اگر در دهه دوم قرن بیست و یکم بودند اموال یک سفارتخانه را
اینگونه غارت نمی کردند .
حسن قدیانی
رئیس سازمان بسیج دانشجویی
آخوندهای حاکم بیخود کسی را در مناصب دولتی یال و کوپال نمی دهند
اینهم عکسی از کریم جلالی از مزدوران نیروی قدس 
دم خروس یا قسم ملا
آیا او هم دانشجوست

No comments:

Post a Comment