Friday, November 25, 2011

علیاء ماجده المهدی در میدان تحریر مصر به زیر مشت و لگد مرتجعان مسلمان مصری قرار گرفت




وحوش مسلمان مصری علیا ماجده المهدی زن شجاع مصری را در میدان تحریر به زیر مشت و لگد گرفتنند و او را به علت نمایاندن پیکر عریان خود فاحشه لقب دادند و مانند همین مرتجعانی که بعد از سال 1357 در ایران زنها را در ایران با شعار « یا روسری یا توسری » به مثل برده ای به زندان خانه ها کشاندند و حقوق اولیه او را در زیر سم های خود لگد مال کردند . بر آنند تا حکومت اسلامی ، قوانین شریعت را اجرا کنند .
همانطور که انتظار میرفت روح خون آشام خمینی در مصر هم ظهور کرده است و مردهای ریش دار یا فکلی مسلمان با فریاد الله و اکبر و حفظ ناموس فاطمه زهرا پیمان بسته اند تا زنان را در اولین روزهای انقلابی که به لجن شریعت کشیده شده به مسلخ ببرند .   زنان مانند تمامی انقلابات در منطقه اولین قربانیان متحجران اسلامی میباشند . زنانی که در قوانین و احکام و احادیث نصف مرد و کمتر محسوب میشوند و مغزشان معیوب و مروج فساد و بی بند و باری در جامعه میباشند . آنها باید در حبس خانگی مانده و به کلفتی و شغل شریف بر آوردن امیال مرد یعنی پایین تنه اش بپردازند  .
در روزهای اخیر خبرنگاران بسیاری مورد تعرض و مزاحمت های جنسی بنیادگراهای مسلمان مصری قرار گرفته اند از جمله مونا الطحاوی و کارولین سینس خبرنگار شبکه تلویزیونی فرانس 3   ، همچنین در ماه ژانویه گذشته لارا لوگان خبرنگار شبکه خبری سی بی اس آمریکا در میدان التحریر قاهره مورد تجاوز جنسی قرار گرفت .

انقلاب مصر در اولین گام خود زیر رگبار ضربه های وحوشی قرار گرفته است که از انکشاف و تعمیق انقلاب میترسند ، چرا که اندیشه برابری زن  و مرد به مرکز ثقل اندیشه مردسالاری که با نظام های سنتی گره خورده است ضربه وارد می آورد و آن را از بنیاد از هم میپاشد  . در مصر بیش از 90 درصد از زنان دانشگاهی بیکارند و امکان پیدا کردن شغل پیدا نمی کنند . تجاوز به محارم در اطراف و اکناف این کشور بیداد میکند . به دختران به عنوان جنس درجه دو نگاه میکنند و آنها را از دخالت در سیاست باز میدارند .  خلاصه همان غل و زنجیری که در دیگر کشورهای اسلامی بر دست و پاهای زنان بسته شده است  در اینجا حاکم است و آنان را از حرکت در مسیر رشد و ترقیخواهی باز میدارد . بن بستی که تنها با میدان آمدن دوباره آنها و نبرد علیه نابرابریها و فرهنگ جهل و جنون به لحاظ تاریخی شکسته خواهد شد .



No comments:

Post a Comment