Thursday, November 24, 2011

متن فتوای قتل رفیق تقی توسط آیت الله محمد فاضل لنکرانی یا بربریت قرون وسطا در برابر جهان متمدن

 متن استفتاء و جواب
سئوال
با سلام
اخیرا یکی از روزنامه های جمهوری آذربایجان به نام «  صنعت  » مقاله رفیق تقی روزنامه نگار مرتد آذری را در صفحات خود درج نموده است که مورد خشم و غضب مسلمانان منطقه قرار گرفته است ( همین مقاله همراه با ترجمه خدمتتان تقدیم می گردد ) .
نویسنده مقاله با تحلیلی می کوشد اروپا و دین آن را که مسیحیت است ، از هر لحاظ برتر و خاورمیانه و دین آن را که اسلام است از هر جهت پست و بی ارزش نشان بدهد . او در قسمتی از مقاله ساحت مقدس حضرت رسول اکرم را با کلمات ناپسند و نالایق توهین کرده تمامی مقدسات اسلام را به تمسخر گرفته و در پایان مقاله اعلام کرده است که هم این مطالب را آگاهانه از روی عمد نوشته است و باز هم خواهد نوشت .
ضمنا همین روزنامه بارها مقدسات اسلام را مورد هجوم و تحقیر قرار داده حتی در چند شماره خود کتاب منفور « آیه های شیطانی « سلمان رشدی »  را منتشر کرده است . 
سئوال وظیفه مسلمانان در قبال این امر غیر قابل تحمل چیست ؟ 
مقلدین حضرتعالی از آذربایجان

بسمه تعالی
چنین شخصی چنانچه مسلمان زاده باشد ، با اعترافات مذکور مرتد است و چنانچه کافر بوده از مصادیق ساب النبی است و در هر صورت بر فرض چنین اعترافاتی قتل او بر هر کسی که دسترسی داشته باشد لازم است و مسئول روزنامه مذکور که چنین افکار و عقایدی را با علم و توجیه منتشر می کند همین حکم را دارد . خداوند اسلام و مسلمین را از شر دشمنان حفظ فرماید. یریدون لیطفوا نورالله بافواهم والله متم نوره ولوکره الکافرون .
محمد فاضل لنکرانی  -   85/9/4
 خامنه ای این آیت الله را استوانه علمی و تحقیقی و انقلابی لقب داده بود .
« رفیق ناظر اوغلو تقی زاده » مشهور به رفیق تقی لی عضو سابق اتحادیه نویسندگان جمهوری آذربایجان  که  توسط  افراد ناشناس !؟  به خاطر انتقام از انتشار عقایدش با ضربات چاقو به قتل رسید  از سوی تاریک اندیشان مسلمان و علمای مرتجع به سلمان رشدی آذربایجان لقب گرفته بود . 
این مراجع و پیروانشان در زمانی که جهان با گامهای محیرالعقول به سوی پیشرفت همه جانبه در سیر و سفر میباشد به لحاظ عقب ماندگی تاریخی و ماهیت پوسیده شان ، احکام قرون وسطایی برای مخالفان صادر میکنند و فرمان قتل و نابودی آنها  را میدهند .




دیدار خامنه ای با لنکرانی



No comments:

Post a Comment