Monday, April 23, 2012

سگ گردانی توهین به نایب امام زمان یعنی ولایت فقیه است


ببینید چگونه دختران سگ گردان به پشم و پیل نظام ولایی می خندند
بخدا  آنها از بمب اتمی نیز خطرناکترند

با آن که هزاران حرف و حدیث در باره مضرات سگ و سگ داری از علمای اعلام روز و شب و نصف شب در روزنامه ها درج میشود یا بصورت لسانی در منبرها اشاره میشود ،  اما ایرانیان که دشمنی آنها با آداب و مبادی اسلامی ورد زبان جهانیان است آن را جدی نمی گیرند و پشت گوش می اندازند و به پشم و پیل  و تلاش بی بدیل روحانیت میخندند و به جنگ نرم خود ادامه میدهند 
فکر میکنید که آیا دلیل گرانی که اینروزها مردم را به ستوه آورده است بجز فروش آلات موسیقی و سگ گردانی است و هزاران دردهای بیدرمانی که مملکت اسلامی ما را در بر گرفت است .
این تاثر و تبعیت از فرهنگ منحط و جلف غربی مملکت را به لبه پرتگاه می برد و باعث بی ایمانی و الحاد در بین جوانان میشود . راستی از خود بپرسید چرا دیگر جوانان به مسجد نمی روند و به جای آن به مجالس لهو و لعب میروند . یا وقتی عبا و عمامه داری را در شارع عام میبینند پوزخند میزنند . 

سگ از نظر فقه نجس عینی است و توهین به نایب امام زمان ،  ولایت فقیه است . یعنی سگ را از ولایت فقیه بیشتر دوست داشتن ، این عمل ضد ولایی مصداق محاربه است   و کیفر عظیمی را در دنیا و آخر در بر دارد .  
ظرفی  را که سگ زبان زده باشد با آب هفت دریا نمی شود شست . اینجا غرب بی بند و بار نیست .  سگ را در غرب مانند بچه خود میدانند و از آن با جان و دل پذیرایی میکنند اما در اسلام قضیه صد و هشتاد درجه فرق میکند . روایات آنقدر زیاد است که هر طلبه کون نشسُته ای هم آن را میداند .
عده ای میگویند که نجاست سگها در قرآن نیامده است . خوب نیامده باشد . بسیاری از واجبات و محرمات در این کتاب مقدس نیامده است. باید آنها را به سنت پیشوایان دینی ارجاع داد .
سگ همان خوک است . نجس عینی . حشر و نشر با آن حرام در حرام است . بخصوص در خانه . حساب کنید یک روحانی در خیابان قدم میزند و ناگاه یک سگ از راه بیاید و به روی عبای مقدسش بریند . دنیا کن فیکون خواهد شد . نمی گویید که سگ بیماریهای واگیر دارد . مگر نبود که بسیجی های ما در سال 88 ویروس هاری گرفتند و به مردم مانند گرگ وحشی حمله میکردند و آنها را در روز روشن به خاک و خون میکشیدند. 
خود را از گمراهی نجات دهید و به آغوش ولایت بر گردید . با عفت عمومی و آبروی ولایت بازی نکنید که با شما آن خواهد شد که با مخالفان نظام در زندانها شده است . فکر میکنید ما این دسته بیل ها را برای باغ و بوستانها خریده ایم ، نه اشتباه میکنید .

خلاصه در شان یک فرد ولایی و مسلمان نیست که ساعاتی از وقت خود را با سگها بگذراند . خدای ناکرده یک وقت مانند دیپلمات ما در برزیل حالی به حالی میشود و  هوس میکند که انگشتش را استغفرالله ...