Monday, April 16, 2012

الحمدالله سن اعتیاد در ایران بالاتر از سن روسپیگری که 8 سال است میباشد




خوشبختانه در پرتو رحمت الهی و توجهات ویژه بقیه الله الاعظم مهدی موعود ( عج ) سن اعتیاد در ایران اسلام زده ، ببخشید اسلامی  بسیار کمتر از سن روسپیگری میباشد . آمار و ارقامی که امروز در روزنامه های حکومتی درج شده است ، تمامی نقشه های استکباری را بهم ریخته است و به دشمنان بدخو فهمانده است که آب در هاون میکوبند و نمی شود با نایب امام زمان دست و پنجه نرم کرد .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بنا به نوشته سایت حکومتی فارس گفته است :
 آمار و ارقام نشان میدهد که سن اعتیاد بچه های این آب و خاک به 12 سال رسیده است و حال آنکه دکتر قرائی رئیس انجمن جامعه شناسی ایران چندی پیش گفته بود که سن روسپی گری در حدود 8 سال کاهش یافته است و در سال تولید بر اثر تلاش مضاعف باز هم کاهش خواهد یافت تا مشت محکمی بر دهان یاوه گویان غربی زده باشیم .
البته پا به پای این کاهش سن  تن فروشی ، و فرار دختران کم سن و سال از خانه و خیابانی شدن آنها که اسم مستعار روسپی گری است ، صادرات روسپی به کشورهای همسایه در سال جدید به دلیل تورم اقتصادی و فقر شدید  صد در صد افزایش یافته است و از این بابت ایران اسلام زده ، ببخشید اسلامی رکورد تازه ای را از صدر اسلام تا کنون بر جای گذاشته است ، و البته به دلیل حساسیت موضوع و دلایل شرافتی  هیچ آمار رسمی و گزارش دقیقی در این باره  منتشر نشده است چرا که پایه های نظام الهی را به خطر خواهد انداخت . 

بی شک نظام اسلامی که کاملترین نظام در جهان  از ازل تا ابد میباشد ،  قوانین شرعی خود را بر مبنای احکام لایتغیر دینی استوار کرده است و بر خلاف غرب بی بند و بار  معتقد است که ازدواج کودکان 6 و 7 ساله نه تنها جرم و جنایت نیست بلکه بر طبق احادیث و روایات عین صواب  است .  اگر که نبود سرچشمه وحی خودش را برای عایشه 6 ساله به آب و آتش نمی انداخت .


No comments:

Post a Comment