Thursday, April 12, 2012

دستگیری 29 نفر از عوامل صهیونیستی در پارتی مختلط شبانه


عکسی از دو مامور مومن و متعهد نیروی انتظامی که به ولایت فقیه اعتقاد مطلق دارند

در حالی که سربازان گمنام امام زمان با الطاف الهی و توجهات حضرت بقیه الله الاعظم ( عج ) شبکه های بزرگ ترور و خرابکاری رژیم صهیونیستی را در چند روز اخیر نیست و نابود کرده اند .
و در حالی که پیکر مطهر 12 شهید گمنام  در سالروز شهادت حضرت صدیقه کبری ( سلام الله علیها ) برای رعب و وحشت انداختن در دل دشمنان اسلام  در مرکز فتنه یعنی دانشگاههای سراسر کشور تشیع و خاکسپاری میشود ، دادستان عمومی انقلاب آبادان از دستگیری 29 نفر در پارتی شبانه و استغفرالله مختلط در یک مسافرخانه سنتی این شهر خبر داد .
افراد دستگیر شده که شلوارهای تنگ و چسبان بحدی که از فرط تنگی داشت  از باسن و پستانهایشان استغفرالله پاره میشد پوشیده بودند  . تمام احکام و قوانین الهی را در این روز مقدس یعنی شهادت حضرت زهرا زیر پا گذاشته بودند .
این افراد غربزده در لحظه ورد سربازان گمنام نخست دست به مقاومت مذبوحانه زده و بعد از دستگیری که  با ضرب و شتم همراه  بود از جنگ نرم علیه نظام و آزادی های لیبرالی غربی دفاع کردند و نشان دادند که این پارتی سیستماتیک و برنامه ریزی شده توسط عوامل صهیونیستی پس از ضربه اخیر صورت گرفته است .
مهر نیا دادستان عمومی انقلاب آبادان در این رابطه اظهار داشت .  دستگاه قضایی زیر بار هیچ اعمال فشاری نمی رود و با توسل به قوانین الهی با این عوامل صهیونیستی  همان خواهد کرد که با دشمنان نظام در کهریزک انجام داده است .





No comments:

Post a Comment