Monday, April 02, 2012

کورش یا حضرت محمد ( ص ) کدامیک شخصیت محبوب ایرانیان است




نعوظ بل لا !؟ این روزها یک عده نویسنده مزد بگیر استکباری و نمک به حرام از آنجا که به علت بیداری اسلامی کمیت شان لنگ شده است  ، ناخن تیز کرده اند و دست به توطئه جدیدی برای بد نام کردن اسلام بصورت سیستماتیک و برنامه ریزی شده زده اند . 
یکی از این توطئه ها که توسط ایرانیان صورت گرفته است همان مقایسه کورش با فروغ جاویدان عالم هستی و سرچشمه کوثر و بالندگی حضرت محمد ( ص ) که درود تمام کائنات عالم بر او باد میباشد .
ما از همان حمله آزادیبخش به ایران در 1400 سال پیش  خطر ایران گرایی را با گوشت و پوست خود لمس کردیم و فهمیدیم که چه زیانهایی میتواند برای عالم اسلام و علمای اعلام و والامقام داشته باشد . به همین جهت حمام که  نه ،  دریاهایی از خون ایرانیان با شعار مقدس الله و اکبر  بر پا کردیم تا پایه های دین نبی را در ایران سخت و سفت تر کنیم . دختران و حتی پسرانشان را هزار هزار دسته جمعی تجاوز کردیم و بعد از آن در بازار مدینه لخت و عریان  به عنوان برده و کنیز فروختیم . در یک وعده خدا به سر شاهد است ، خودم نمی گویم از کتاب دو قرن سکوت برایتان نقل میکنم ،  در یک بار 60 هزار از زیبارویان ایرانی را که از حوریان بهشتی در طبقه هفتم آسمان که جایگاه انبیا و امامان معصوم است به زنجیر بسته و بعد از دهها بار تجاوز جمعی به تک تکشان بهترین شان را به بزرگان اسلام هدیه داده و مابقی را مانند حیوانات کشان کشان به ثمن بخس کمتر از قیمت یک بز فروختیم . تا  کنیزی ما را کنند و در خلوت لنگهایشان را در خدمت اسلام هوا کنند و حتی آلت تناسلی مان را بشویند  . و اما هیهات و وااسفا  که نشد که نشد . آنها هر بار زنده تر و قویتر از گذشته از اعماق تاریخ سر راست کردند و بر ما سایه های خدا و رسول خدا در زمین شوریدند  .
اما و اما این کورش کجایش استغفرالله با پیغمبر شبیه است . بقول گزینفون شاگرد سقراط او با خرد جهان را اداره میکرد و به گونه ای از مردمانش نگهبانی میکرد که گویی فرزندانش میباشند مردم این سرزمینها او را « پدر » خطاب میکردند . 
حتی باز هم استغفرالله بجای بریدن دست و پای اسیران آنچنان که در قرآن مقدس آمده بقول ویل دورانت  حتی یهودیان اسیر  این دشمنان تاریخی مسلمانان را آزاد گذاشت تا به سرزمین خود باز گردند و به آنها حتی در این راه باطل خدمات گرانبهایی کرد که قلم از نوشتن آن قاصر است .


به 124 هزار پیغمبر و هزاران هزار امامزاده  که الحمدالله بعد از خوابنما شدن فلان و فلان  رمال و دعاخوان هر روز یکی یکی در اقصا نقاط این میهن اسلامی  کشف میگردند قسم میخورم که هرگز قشون آدمکش صدر اسلام یعنی قاتلان پدران ما هرگز رحم و مروت سرشان در برابر ایرانیان نمی شد . ما هزاران هزار کتاب برای گسترش اسلام ناب در ایران سوزاندیم . خانه ها آتش زدیم ، تجاوزها کردیم  . هر کس ایمان به اسلام نمی آورد ، گردن زده میشد .
هر کس جزیه نمی داد گردن زده میشد
هر کسی به مسجد نمی آمد گردن زده میشد 
هر کسی دخترانش را به آنها هدیه نمی داد تا .. . گردن زده میشد .
هر کس آنها را سید خطاب نمی کرد گردن زده میشد 
هر کس نماز را غلط میخواند گردن زده میشد . 
و اما این کورش کافر و ایرانی از همه بدتر او به آزادی بیان و عقیده آنهم در عصر برده داری اعتماد داشت و بر خلاف مسلمانان صدر اسلام بر قلبها حکومت میکرد . 
بقول امام راحل اسلام را شمشیر زنده داشته است ، آنهم شمشیر خونچکانی که بر فرق سر ایرانیان از آغاز جوانه زدن شجره طیبه اسلام سایه انداخته بود . 


ایرانیان نادان این گنجینه های ناب اسلام را گذاشته اند و بقول آیت الله مطهری به آیین احمقها یعنی پدرانشان تفاخر میکنند . هیهات هیهات .
بزرگترین شخصیت در نظر ما در ایران حضرت محمد است که یک تار مویش به هزار ها هزار کورش می ارزد . نام ایران با اسلام گره خورده است نه با این کافرانی که به آزادی ادیان آنهم در هزاران سال پیش اعتقاد داشتند و در همان زمان یعنی پیش از هزار سال تولد پیغمبر عظیم الشان ازدواج با دختران کم سن و سال را محکوم میکردند ، و حال اینکه تمام افتخار اسلام عایشه 6 ساله است که در 9 سالگی با پیغمبری که از  پدر بزرگش هم بیشتر سن داشت ازدواج کرد .


بخدا این بازگشت به خویشتن و ایرانی گری شما را  خسرالدینا و الاخره خواهد کرد ، مگر نمی دانید که در بهشت نیز عربی سخن میگویند و در شب اول قبر هر کس جواب نکیر و منکر را به فارسی دهد گردنش دوباره زده خواهد شد و در حضیض جهنم خواهد رفت .
توبه کنید توبه به صراط مستقیم بر گردید که شما را این ایران گرایی به راه باطل خواهد برد  و هم تخت ولایت ما را که الحمدالله 33 سال بر روی خون ایرانیان بیگناه بر پا شده است سرنگون خواهد کرد سرنگون  . 



No comments:

Post a Comment